paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Tulevaisuus on nyt - Huomispäivän fillarit ovat täällä
Ortler

Ortler deGoya Naiset, black matte (2019)

ID: 885927
589,95 €
428,99 €
- 27%
Ei sis. toimituskuluja
Mikä koko sopii minulle? | Geometria
Valitse oma runkokoko

Sinulla on ostoskorissasi valittuna toinen koko. Voit tarkistaa kokotaulukostamme sinulle sopivan koon.

Lisää toivelistaan
  • 40 000 tuotetta 600 merkkiä
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
Tuotetiedot

Ortlerin De Goyalla poljet mukavasti kaukaisilla maanteillä ja kätevästi kaupungin kaduilla.

Joustohaarukka vaimentaa epätasaiset tienpinnat ja säästää selkärankaa ja niveliä. Mukavassa retkeilysatulassa istut hyvin kohtalaisen pystysuorassa ajoasennossa, joka säästää selkää pidemmillä matkoilla; istuma-asentoa voit myös säätää tarpeen mukaan säädettävällä varrella. 7 vaihdetta tarjoavat sopivasti vaihtoehtoja poljinvastukselle, tehden ylämäkien kiipeämisestä helpompaa. Alamäissä luotettavat V-jarrut yhdessä suositun jalkajarrun kanssa tarjoavat turvallisen jarrutuksen. Ajamisen ilo ja turvallisuus ovat De Goyan vahvuuksia, mutta se on myös erittäin tyylikäs polkupyörä, satula ja, renkaat ja kahvat tuoden pyörään klassista ilmettä yhdessä hillityn mattamustan rungon kanssa.

De Goyan pyörien pinnat on ruostumattomat, vanteet ovat tukevat ja keskiö on vähäistä huoltoa vaativa, viimeistellen tämän luottofillarin, jonka yksityiskohtia on tarkkaan harkittu.

Lisätietoja

  • Kevyt ja tukeva alumiinirunko
  • Kirkas LED-taustavalo seisontavalolla
  • Vahva napadynamo
  • Braune-renkaat pistosuojauksella ja heijastimella
  • Ergonomiset polkupyörän kahvat
Erityispiirteet

10 vuoden takuu

Runko

10 vuoden runkotakuu

Bikester takaa seuraaville merkeille 10 vuoden takuun ostopäivästä lähtien; VOTEC, Serious, Vermont, Fixie Inc. ja Ortler (poislukien VRC-mallit, joissa on 6 vuoden takuu rungolle ja etuhaarukalle). Tähän takuuseen kuuluvat mallit vuodesta 2013 lähtien. Takuuseen kuuluu mahdollinen tarvittava korjaus tai vioittuneen rungon korvaaminen uudemman vuosimallin rungolla. Ylimääräiset kustannukset, kuten asennus tai rahti eivät sisälly takuuseen. Takuu ei kata huolimattoman käytön aiheuttamia vaurioita, kuten hypyistä, liian painavasta lastista tai muusta heitteille jätöstä koituneita vaurioita. Mikäli runkoon on asennettu ylimääräisiä komponetteja, takuu raukeaa. Runkotakuun lisäksi kaikissa pyörissä on 2 vuoden takuu. Takuu ei koske tavallisessa käytössä kuluvia osia.

Ominaisuudet
Käyttötarkoitus
City  
Paino (noin)
17.93  kg (n.)
Vaihteiden kokonaismäärä
7  
Toimituksen sisältö
Sisältää: Napadynamo, LED, Ilmapumppu, Soittokello
Sis. polkimet: kyllä
Runko
Materiaalityyppi: Alumiini
Rakenne: Wave
Etuhaarukka
Rakenne: Jousitushaarukka
Merkki: Suntour
Tyyppi: SF11-CR8V
Jousitettu haarukka
Jousto (mm): 50 mm
Vaihteisto
Vaihteiston tyyppi: Napavaihteisto
Vaihteiden lukumäärä: 7
Merkki: Shimano
Tyyppi: Nexus 7
Vaihdevipu
Merkki: Shimano
Tyyppi: Nexus 7
Kampisarja
Malli: ProWheel PRO-A38-110, 170 mm
Eturatas 1: 38 hampaat
Keskiö
Malli: Thun Jive 123 mm  
Ketjut
Malli: KMC Z30  
Etujarrut
Merkki: ProMax
Tyyppi: TX115C
Jarrusysteemi: V-jarrut
Takajarrut
Merkki: ProMax
Tyyppi: TX115C
Jarrusysteemi: V-jarrut, Jalkajarru
Jarrukahva
Malli: ProMax BL-46AP  
Ohjaustanko
Rakenne: Riser
Malli: HL
Materiaali: Alumiini
Ohjainkannatin
Rakenne: A-head
Malli: Promax MQ527, 110 mm pitkä, säädettävä
Materiaali: Alumiini
Kädensijat
Herrman Ergo 84B/84A  
Satula
Selle Royal SR-8020  
Satulatolppa
Rakenne: Patenttituki
Halkaisija: 27.2 mm
Tyyppi: HL SP-C207, 300 mm pitkä
Materiaali: Alumiini
Etunapa
Malli: Shimano DH-C3000  
Vanteet
Malli: X-Pert X3
Materiaali: Alumiini
Rakenne: Ontto kammio
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Pinnat
CP  
Eturengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 40 mm
Malli: Schwalbe Road Cruiser
Erityishuomiot: pistosuojaus, Reflex
Takarengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 40 mm
Malli: Schwalbe Road Crusier
Erityishuomiot: Reflex, pistosuojaus
Polkimet
VP-810  
Tavarateline
Merkki: Standwell
Materiaali: Alumiini
Seisontatuki
Rakenne: keskiseisontatuki  
Lokasuojat
Materiaali: muovi  
Dynamo
Rakenne: napadynamo
Malli: Shimano
Etuvalo
Rakenne: LED
Malli: AXA Blueline 30 Switch
Takavalo
Malli: AXA Spark Steady
Lisäominaisuudet: parkkivalo
Tyyppi
Ei sähköpyörä  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
885927
Arvostelu
4.5
4 arvostelu(a)
5 tähteä
3
4 tähteä
0
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
10.10.2019
Margrith
Erittäin mukava pyörä
Super schönes Fahrrad
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Toimitus ilmoitetulla tavalla on valmis ja pyörä oli superpakattu! On erittäin mukava ja hieno pyörä odottaa paljon kauniita pyörä farten! Pidä korit ja kiinteä lukko kiinnitettynä kaikki sopii!

Lieferung wie angekündigt ist erfolgt und das Fahrrad war super verpackt! Ist ein sehr schönes und tolles Fahrrad freue mich auf sehr viele schöne Fahrrad farten! Habe noch Körbe und festes Schloss montiert alles passt!

24.09.2019
Dajana
Kevyt ja helppo pyöräillä
Ein leichtes und gut zu fahrendes Fahrrad
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Pyörä on helppo ja helppo ajaa. Satula näytti aluksi olevan vaikeaa, mutta pitkän ajon jälkeen se on erittäin hyvä ajamiseen. Jousitushaarukka imee monia kuoppia. Seitsemän kurssi tukee minua paljon matkoillani. Lisäksi pyörän ulkoasu on minua kiinnostunut (näyttää hieman retro-ilmeiseltä). Olen erittäin tyytyväinen pyöräyn ja voin vain suositella sitä. Se oli hyvä ostaminen minulle.

Das Fahrrad ist leicht und gut zu fahren. Der Sattel wirkte im ersten Moment hart, aber nach längerer Fährt ist er doch sehr optimal beim Fahren. Die Federgabel fängt viele Unebenheiten auf. Die 7-Gänge unterstützen mich sehr bei meinen Touren. Auch das Aussehen des Rades hat mich sehr angesprochen(sieht ein wenig nach Retrolook) aus. Ich bin sehr zufrieden mit dem Fahrrad und kann es nur weiterempfehlen. Für mich war es ein guter Kauf.

20.10.2018
Milten
Hyvä kompromissi.
Schicker Kompromiss.
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Pakkaus soveltuu. Toimitus nopeasti. Toimitusaika riippuu toimittajalta (esimerkiksi Hermes tarvitsee kauemmin kuin DHL). Jo täytetyt renkaat, ketju- ja satulakehys jo rasvattuina. Kokoonpano satula, polkimet ja kahva itsestään selvät. Etupyörän asentaminen voi olla sopivaa ja toistuva maistelu kytkettynä, mutta kaiken kaikkiaan ei ole mitään ongelmaa, ainakaan käsityön perusosaamisella (IKEA taso). Jäljellä on valmiiksi koottu ja käyttövalmis. Etujarrut voivat aluksi olla nykivää, yleensä ajan mittaan. Optiikka: tyylikäs. Käsittely: Ei heikkouksia tunnistettavissa. Piiri: vastus suurimmassa vaihteessa riittää jonkin verran nopeuteen. Aja ylämäkeen alhaisimmassa vaihteessa (myös harjoittelutilanteessa). Haluaisin tavallista kaupunkiliikennettä, mutta jos vaihteiden 1-7 vastustus olisi yksi taso korkeampi. Vaihto ei tavallisesti ole mahdollista kuormituksen aikana. Kahva, mukana varsi: sopii. Jarrut: V-jarru, sopii. Coaster-jarru sopii (jälkimmäinen i.Ü. erittäin käytännöllinen, koska se tekee V-jarruista lähes ennaltaehkäisevän ennakoivan ajotavan). Satula: yksilöllisesti arvioitu asia, jokaisella on erilaiset olosuhteet. Hän näyttää vaikealta ja epämukavalta. Vaihdoin sen. Nopea vapautus istuinosan kiinnittämiseen varkauden riskin suhteen ei-optimaalinen. Kehys: Sopii. Ei liian kovaa. Porter: sopii. Renkaat: Fit. Heijastava linja tekee kissan silmistä tarpeetonta. Jalusta: vakio, keskellä, korkeudensäätö. Pidää pyörän tasaisena myös lapsen kanssa etupihan istuimessa (jos se on vain valvonnan tarve), jos korkeutta säädetään oikein. Kaksinkertainen jalusta olisi hyödyllinen kaupunkipyörille, mutta tyydyttävä. Valo: toimii hyvin. Kaupunkiliikenteelle on riittävästi kirkkautta. Vaihda muovia ajovalojen kohdalla on muutakin kuin vankka, mutta täyttää sen toiminnon. Automaattisella toiminnolla ei ole valoa. Haarukka: pettymys. Ei reagoi edes pienimmän mahdollisen kevätnopeuden mukaan. Huomattava vastaus vain vähintään puolikorkealla, yli kolmen neljänneksen korkeilla jalkakäytävillä, parempi kuin alaspäin. Kaupunkiliikenteelle, mutta ovat tärkeitä pieniä kuoppia, kuten mukulakiviä tai kuluneita asfaltteja, varsinkin kun suuret kuoppia voidaan usein välttää, jos et aja eteenpäin. Kaupunkipyörä johtuu siitä, että suhteellisen pystysuorassa istumapaikassa ei ole paljon painoa haarukalla, mikä vähentää vastaustaan. Se on halpa haarukka. Kestävyys katsotaan. Kaupunkipyörä tarvitsee, jos ollenkaan, herkän jousitusratkaisun, joka tuottaa havaittavia vaikutuksia. Tässä muodossa tämä on vain kikka, jonka pitäisi olla parempi tässä hintaluokassa. Lisäksi hän herättää tarvitsevan jousituksen istuinpaikan luoda symmetriaa jousitus. Tämä puuttuu nyt (voidaan tietenkin helposti jälkiasentaa, mutta se maksaa vähän). Tämän pyörän jäykkä haarukka ja laajemmat renkaat olisivat olleet hyödyllisempää kuin haarukka. Kaiken kaikkiaan: Todella tyylikäs osa. Jousitushaarukka (primääri) ja satula (toissijainen) ovat selvästi havaittavia heikkoja pisteitä. Hinta ei ole edullinen, "säännöllinen" ympäristövaikutus olisi liian kallis. Todellinen hinta on (vielä) hyvä. Pyörä luonnollisesti täyttää kaupunkiliikenteen tarkoituksen ja antaa minulle paljon iloa.

Verpackung sachgerecht. Versand schnell. Lieferzeit abhängig vom Zusteller (Hermes braucht z.B. gerne länger als DHL). Reifen bereits aufgepumpt, Kette und Sattelrahmen bereits gefettet. Montage Sattel, Pedale und Lenker selbsterklärend. Montage Vorderrad kann fitzelig und mit mehrmaligem Probieren verbunden sein, insgesamt aber kein Problem, zumindest mit handwerklichem Grundgeschick (IKEA-Niveau). Rest bereits vormontiert und betriebsbereit. Vorderradbremsen anfangs möglicherweise quietschend, legt sich meist mit der Zeit. Optik: Schick. Verarbeitung: Keine Schwächen erkennbar. Schaltung: Widerstand im höchsten Gang reicht, um auch mal Tempo aufzunehmen. Fahrten Bergauf im niedrigsten Gang gut möglich (Trainingszustand spielt auch eine Rolle). Mir wäre mir für den üblichen Stadtverkehr aber lieber wenn der Widerstand der Gänge 1-7 jeweils eine Stufe höher wäre. Schalten ist, wie meistens, nicht unter Last möglich. Lenker inkl. Vorbau: Passt. Bremsen: V-Brake, passt. Rücktrittbremse passt (letztere i.Ü. sehr praktisch, da sie bei vorausschauender Fahrweise die V-Brakes fast entbehlich macht). Sattel: Individuell zu beurteilende Sache, jede Person hat hier andere Voraussetzungen. Er wirkt aber hart und unbequem. Ich habe ihn ausgetauscht. Schnellspanner zur Fixierung der Sattelstütze im Hinblick auf Diebstahlgefahr suboptimal. Rahmen: Passt. Nicht zu schwer. Gepäckträger: Passt. Reifen: Passen. Reflektierende Linie macht Katzenaugen entbehrlich. Ständer: Standardausführung, mittig, höhenverstellbar. Hält bei passender Einstellung der Höhe das Rad sogar mit Kind im Vorderkindersitz stabil (wenn auch lediglich mit Bedürfnis nach Beaufsichtigung). Doppelständer wäre für Stadträder zwar sinnvoller, insgesamt aber zufriedenstellend. Licht: Funktioniert gut. Für Stadtverkehr ausreichende Leuchtkraft. Schalter aus Plastik am Vorderlicht wirkt alles andere als robust, erfüllt aber seine Funktion. Eine Auto-Funktion besitzt das Licht nicht. Federgabel: Enttäuschend. Spricht auch bei niedrigstmöglicher Federhärte nicht fein an. Spürbare Reaktion nur bei mindestens halbhohen, eher dreiviertelhohen Bordsteinen, nach oben besser als nach unten. Für den Stadtverkehr wichtig sind aber kleinere Unebenheiten wie Kopfsteinpflaster oder abgenutzter Asphalt, zumal sich die großen Unebenheiten oftmals vermeiden lassen, wenn man vorausschauend fährt. Beim Stadtrad liegt aufgrund der relativ aufrechten Sitzposition nicht viel Gewicht auf der Federgabel, das vermindert ihr Ansprechen zusätzlich. Es ist eine Billiggabel. Haltbarkeit mal sehen. Ein Stadtrad braucht, wenn überhaupt, eine sensible Federungslösung, um spürbare Effekte zu erzeugen. In dieser Form ist das nur eine Spielerei, das sollte man in dieser Preisklasse besser sein lassen. Zudem weckt sie das Bedürfnis nach einer gefederten Sattelstütze, um Symmetrie in Sachen Federung herzustellen. Das fehlt nun (lässt sich natürlich problemlos nachrüsten, kostet aber ein bisschen). Bei diesem Rad wären Starrgabel und breitere Reifen sinnvoller gewesen als eine Federgabel. Gesamt: Echt schickes Teil. Federgabel (primär) und Sattel (sekundär) sind die deutlich spürbaren Schwachstellen. Der Preis ist kein Schnäppchen, die "reguläre" UVP wäre zu teuer. Der faktische Preis ist (noch) ok. Das Rad erfüllt natürlich seinen Zweck im Stadtverkehr und macht mir viel Freude.

Arvostelu on annettu samannimiseen viime vuoden malliin, jossa on lähes sama varustelu kuin tässä mallissa.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes