• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Enduro MTB Rallon M10 Infinity Green Carbon View (Matt-Gl

Orbea Enduro MTB Rallon M10 Infinity Green Carbon View (Matt-Gl
Kuvaus

Lisää rohkeutta laskuissa ja auttaa sinua löytämään enemmän voimaa nousuihin

Viihdyttävä huvikone Orbea Occam M30-Eagle lisää rohkeuttasi laskuissa ja tukee voiman löytämistä nousuissa, olipa kyseessä sitten eeppiset pitkän matkan polut tai intensiiviset iltakierrokset tallikavereiden kanssa. Perustana toimii hiilikuiturunko ajankohtaisella trail-geometrialla, huippuluokan varustus sekä tasapainotettu jousitus, joka on suunniteltu progressiivisella kinetiikalla. Se on nopea, eläväinen ja kestävä pyörä, joka vakuuttaa tasapainoisuudellaan ja vankalla ajotuntumalla, pystyen kulkemaan vaivatta kaikenlaisilla alustoilla ja lähes kaikissa kulmissa. Monipuolinen maastopyörä, jossa on riittävästi joustoa (140/140 mm) haastavimpiinkin maastoihin. Sen huippuluokan komponentit takaavat, että pysyt vauhdissa luonnossa... ilman että tarvitsee tyhjentää anoppisi kiiltävää luottokorttia.

Menestyksen avain!

  • Nopea, eläväinen ja kestävä huvikone, joka vakuuttaa tasapainollaan nousuissa ja vakaudellaan laskuissa
  • Kokonaan hiilikuidusta valmistettu jousitettu runko (Occam OMR) varustettuna huippuluokan linkustolla
  • Etuhaarukka FOX (34 Float Performance 140 3-Position) 140 mm joustovaralla
  • Takajousitus FOX (Float DPS Performance 3-Position Evol Custom Tune), myös 140 mm joustovaralla
  • Tehokas 1x-vaihteisto, 12 vaihdetta SRAMilta (NX/GX Eagle) laajalla välityssuhteella (32Tx10-51T)
  • Voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (M6100), jotka vastaavat nopeusvaatimuksiin
  • Huippuluokan pyöräsetti, vanteet Race Facelta (AR 30c) ja renkaat Maxxisilta (Dissector)
  • Selkeä cockpiti ohjaustangolla ja ohjaustangon varrella, huippuluokan alumiinia
  • Satula Fizikilta (Taiga S-alloy rail) ja korkeussäädettävä satulatolppa OC:lta (Mountail Control MC20)

Hiilikuiturunko tarjoaa huippusuorituskyvyn vaativaan maastoajoon

Skulpturaalinen runko on korkealaatuisesta hiilikuidusta valmistettu (Occam OMR) ja siinä on aggressiivinen trail-geometria, joka selviytyy myös puhtaista enduro-reiteistä herättäen voimakkaita halun tunteita. Vaikuttavan jäykkä rakenne, jossa on edistyksellinen linkusto, tarjoaa mukautuvaa jousitusta keskittyen kokonaan seikkailulliseen maastoajoon. Sen taidokkaasti muotoiltu runko ei ole vain tyylikäs vaan myös robusti rakenteeltaan, ja tarjoaa korkeaa lateraalista jäykkyyttä. Nykyaikaisen linkuston ansiosta, joka mahdollistaa runsaan joustovaran, pyörällä voi nauttia nopeista ajokokemuksista myös kaikkein haastavimmilla alustoilla.

Lopputuloksena on mahtava kontakti maahan, ihastuttavan mukava tuntuma yhdistettynä tehokkaaseen voiman välitykseen. Pyörä vastaa nopeasti kiihdytyksiin ja auttaa hallitsemaan haasteellisia reittivalintoja uskomattoman helposti. Runkoon on integroitu kaapelireititys siististi ja se on suunniteltu läpiakselille (BOOST), eli extra leveälle etu- ja takarungolle, joka lisää vanteiden välistä etäisyyttä ja parantaa näin pyörän jäykkyyttä ja hallintaa poluilla.

Tehokas iskunvaimennus tarjoaa lisää hallintaa maastossa

Etuosassa on FOX 34 Float Performance 140 3-Position ja takana FOX Float DPS Performance 3-Position Evol Custom Tune. Kiitos näiden osien yhteensovittamisen, monipuolisten säätömahdollisuuksien ja riittävän joustovaran (140/140 mm), pyörä imee tehokkaasti epätasaisuudet ja varmistaa, että ajat täydellä kontrollilla riippumatta maastosta. Molemmat iskunvaimentimet ovat myös lukittavissa, mikä laajentaa käyttöaluetta ja varmistaa, että pystyt ajamaan nopeasti kaikenlaisilla alustoilla. Kun reitit muuttuvat haastaviksi, dropper post on nykyään lähes pakollinen varuste, joten siinä on OC:n (Mountail Control MC20) korkeus-säädettävä satulatolppa jo valmiiksi.

Erinomaisesti suoriutuva 1x-vaihteisto keskittyy tehokkuuteen ja nopeuteen

Sydämessäsi löytyy tehokas 1x-vaihteisto SRAMilta (NX/GX Eagle), joka koostuu 12 vaihteesta. Harvoin temppuileva järjestelmä tarjoaa huippuluokan ominaisuuksia ja sujuvan toiminnallisuuden. Laadukas espanjalainen design torjuu keskinkertaiset komponentit, ja voimansiirron ytimessä on vevparti, jossa on 32-hampainen yksittäisketju SRAMilta (Descendant 6K Eagle Dub Boost) yhdistettynä 12-vaihteiseen kasettiin (11-50T), mikä tarjoaa vaikuttavan laajan vaihteiston, keskittyen luotettavaan tehokkuuteen ja korkeaan nopeuteen.

Jämäkkä pyöräsetti tarjoaa pitoa ja hydrauliset levyjarrut varmuutta

Koko paketti pyörii kahden jämäkän 29-tuumaisen alumiinivanteen päällä Race Facelta (AR 30c Tubeless Ready), jotka on varustettu 2,4" leveillä laadukkailla renkailla Maxxisilta (Dissector), tarjoten korkean mukavuuden ja erinomaisen pidon kurveissa. Se on täydellinen yhdistelmä niille, jotka arvostavat oikeaa nopeutta, hyvää pitoa ja sujuvaa etenemistä. Koska pyörä on suunniteltu nauttimaan nopeudesta poluilla, se on varustettu voimakkailla ja johdonmukaisilla hydraulisilla levyjarruilla Shimanolta (M6100), tarjoten luotettavan suorituskyvyn ympäri vuoden - oli sitten kyse sateesta, lumesta tai pölystä poluilla.

Kyllä, tämä on joustava maastokone, joka kulkee sujuvasti niin tukkien yli kuin kivien läpi. Pyörä haluaa kuulua jollekulle, joka nauttii haastavista poluista tai teknisestä endurosta. Tämä on täydellinen pyörä meille, jotka haluamme kestävän huvikoneen, joka on täynnä hauskuutta ja jolla on samalla täydellinen potentiaali viedä maastoajomme täysin uudelle tasolle.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0102071-N452
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriINFINITY GREEN CARBON VIEW (MATT-GL
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0102071
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
MallisarjaOrbea Occam
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaSRAM NX Eagle
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM GX Eagle Lunar
MallisarjaOrbea Occam
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

140 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin haarukassa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin iskunvaimentimessa
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

140 mm
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko62-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-1%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-1%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 914,01
Tarjous
-1%
GT Trail maastopyörä Force CRB Elite Tan
€ 3 629,73
€ 3 599,68
Tarjous
-1%
GT Trail maastopyörä Force CRB Pro Tummanvihreä
€ 5 008,61
€ 4 971,02
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO