Tiedot lyhyesti
Kuvaus
Kona Libre, petrooli (jeep green)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Massat ovat kerääntyneet Libren parveen. Se on tunnettu kyvystään murskata isoja kyytejä, kuljettaa tonneittain varusteita, suorittaa leukoja pudottavia luistoja, ja sitä on ehkä testattu pyöräilemällä yhdellä kädellä ja pitämällä olutta toisessa kädessä. Kuka tietää. Carbon Verso -haarukalla ja sen moninaisilla kuljetusominaisuuksilla varustettu Libre on budjettiystävällisempi versio pahasta soraseikkailupyörästä.
Kona 6061 Alumiini
Konan 7005- ja 6061-alumiiniseoksia käytetään laajalti kaikissa Konan maasto- ja asfalttipyörissä. Sekä Kona 7005 että 6061 ovat sitkeitä, kestäviä ja kevyitä metalliseoksia, jotka tarjoavat upean ja luotettavan suorituskyvyn, joka kestää tuhansia ajoja. Suuri osa 7005/6061-putkista on muotoiltuja ja/tai muotoiltuja, mikä tarkoittaa, että putkien seinämän paksuutta voidaan lisätä tai vähentää sekä muotoilla, joten Kona voi hienosäätää tietyn rungon lujuutta ja ajo-ominaisuuksia sen käyttötarkoituksen mukaan.
sisäinen kuuloke
Laakerikupit on itse asiassa puristettu runkoon ja ne ovat helposti irrotettavissa. Sisäinen jakopää vähentää myös pinojen korkeutta, joten varren ja tankojen korkeus on paremmin säädettävissä, mikä antaa kuljettajalle parhaan mahdollisen istuvuuden.
Kapeneva pääputki
Suurempi ympärysmitta ohjausputken alaosassa jakaa iskujen voiman paremmin, pidentää itse ohjausputken laakerin käyttöikää ja poistaa jarrujen tärinän sekä tarjoaa itsevarman ohjaustehon. Kolmiomaisen rakenteen luontainen lujuus tarkoittaa myös vahvempaa ohjausasentoa ja parempaa tasapainoa, mikä antaa kuljettajalle paremman hallinnan maastossa. Nollapinoinen, kartiomainen ohjausputki tuo voimaa myös sinne, missä kuormitus on menossa - alempaan ohjauspyörän kuppiin - ja maksimoi laakerin kestävyyden siellä, missä sitä tarvitaan.
Tubeless-yhteensopivat vanteet
Tubeless-vanteet mahdollistavat renkaiden paremman puhkeamisenkestävyyden, alhaisemman rengaspaineen, mikä parantaa renkaiden pitoa polulla, alhaisemman vierintävastuksen ja painonsäästöt perinteisiin putki- ja rengasjärjestelmiin verrattuna.
12x148mm akseli
12x142mm, 12x148 ja 12x157 taka-akselistandardit tarjoavat Kona-pyöräilijälle kaksi merkittävää etua: taka-akselin halkaisija 12mm antaa takanavan ja rungon väliselle liitännälle jäykän liitännän, kun taas navan ulkohalkaisija 142/148/157mm mahdollistaa pyörän nopean ja oikean asentamisen runkoon ennen taka-akselin asettamista. Vuodelle 2017 on tarjolla 12x148 Boost -standardi. Boost-väli tarjoaa enemmän tilaa renkaille ketjupylvään kohdalla, ja takapyörä on jäykempi ja kestävämpi verrattuna.
Ominaisuudet
Video
Asiakkaiden mielipiteet
