Kuvaus
Kona Honzo SE, ruskea (charcoal/turquoise)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Honzo oli ensimmäinen syvä, polkukelpoinen hardtail-pyörä. Sen progressiivista geometriaa tarkistettiin vuosien varrella, mutta sen leikkisä asenne ei ole muuttunut yhtään. Se on 29-vuotias, joka ei tunnu 29-vuotiaalta, luotettava ystävä, joka on aina valmis juhlimaan ja kulkee kanssasi läpi paksun ja vaikean.
12 x 148 mm taka-akseli
12 x 142 mm:n, 12 x 148 mm:n ja 12 x 157 mm:n taka-akselistandardit tarjoavat Kona-pyöräilijöille kaksi pääetua: taka-akselin 12 mm:n halkaisija takaa maksimaalisen vakauden takanavalle ja rungolle, kun taas navan 142/148/157 mm:n ulkohalkaisija takaa, että pyörä on nopeasti ja oikein sijoitettu runkoon ennen kuin taka-akselia voidaan käyttää. Vuodesta 2016 alkaen 12x148 mm:n vakio on saatavana yhdistelmänä, erityisesti uuteen Honzo-seosmetalliin. 12x148 tarjoaa enemmän tilaa renkaalle ketjupylväässä, kun taas takapyörä on vakaampi ja kestävämpi kuin 12 x 142 mm:n jakoakseli.
Kona 6061 alumiini
Konan 7005- ja 6061-alumiiniseoksia käytetään laajalti maasto- ja asfalttipolkupyörissä. Sekä Kona 7005 että 6061 ovat kestäviä ja vankkoja kevytmetalleja, jotka tarjoavat upean ja luotettavan suorituskyvyn, joka mahdollistaa tuhansia ajoja. Suuri osa 7005/6061-putkistamme on kapenevia ja/tai muotoiltuja, mikä tarkoittaa, että putken seinämän paksuutta voidaan sekä lisätä että vähentää ja muotoilla, jotta voimme hienosäätää tietyn rungon lujuutta ja ajo-ominaisuuksia käyttötarkoituksen mukaan.
Kapeneva pääputki
Suurempi ympärysmitta ohjausputken alapuolella jakaa iskut paremmin, pidentää ohjausputken laakerin käyttöikää ja poistaa jarrutuksen aiheuttamat iskut samalla kun se tarjoaa turvallisen ohjaustehon. Kolmion muotoilun luontainen lujuus merkitsee myös vahvempaa ohjausasentoa ja parempaa tasapainoa, mikä antaa kuljettajalle paremman hallinnan epätasaisessa maastossa.
Tiedot lyhyesti
Ominaisuudet
Video
Asiakkaiden mielipiteet


