Pyöräkauppa netissä
Lähde seikkailemaan! | Pyörä messiin & kaikki pyörän kyytiin

CB3 Angle Vannejarru Road etukiekko + takakiekko

ID: 355457

309,95 € EUR
Sisältää ALV:n., ilmainen toimitus
Vain 1 tuote varastossa.
Tuote on lisätty ostoskoriisi

Tätä tuotetta ei tällä hetkellä voida tilata haluttua määrää, tarkista ostoskorisi.

Produkt anfragen

Ottakaa minuun yhteyttä, kun tuote on jälleen saatavilla.

Tallennamme pyyntösi 3 kuukauden ajan. Jos tuote on jälleen saatavilla sinä aikana, otamme sinuun yhteyttä.
Toimitusaika lyhimmillään 5-7 arkipäivää

Kuvaus

KCNC CB3 Angle Vannejarru Road etukiekko + takakiekko

The KCNC CB3 Angle is the successor of the trusted C7 Dual Pivot road bike brake. The new design of the lever arms compared to the C7 impresses with a brake force increased by up to 10 %. At the same time, the light brakes offer exceptionally good heat dissipation thanks to their innovative milling design. The 7075 aluminium brake body is fastened with a lightweight titanium bolt. The high-quality performance is completed by original SwissStop Flash Pro II pads which guarantee the best braking performance even in wet conditions.

Ominaisuudet

Käyttötarkoitus
Maantie, Cyclocross, Gravel, Aero, Endurance
Malli
Setti
Jarrujen tyyppi
Sivuttainen jarru
Jarrusysteemi
Mekaaninen
Vannejarrut
Kiinnityspultit: standard (etukiekko), standard (takakiekko)Jarrukaapelien vienti: sivuveto
Jarrupalan yhdistettävyys
SwissStop Flash Pro II
Vanteiden materiaali
alumiini
Materiaali
Materiaali: Alumiini 7075 titaaniakselilla
Paino
175 g
Toimituksen sisältö
Toimituksen sisältö: Front and rear brakes
Vuosimalli
2021
Tuotenumero
355457

Asiakkaiden mielipiteet

3.0
1 Asiakasarviot
1 Tähti
0
2 Tähdet
0
3 Tähdet
1
4 Tähdet
0
5 Tähdet
0
Tyhjennä kaikki suodattimet
KCNC CB3 Angle Vannejarru Road etukiekko + takakiekko
Benno Sattler
Ok rahaa ja helppoa, mutta varokaa!
Käännetty Saksa Alkuperäiseen
Minulla oli kaksi jarrutusta, molemmat menivät takaisin. Ensimmäinen miinus: Sisäkaapelin kiristysruuvi kiristetään ohjeiden mukaisesti 8Nm. Viimeisimmät 4.5 Nm, kuitenkin tämä taukoja (3mm grub screw!) From. Mutta vain huomaat, että kun haluat säätää tai vaihtaa jarrukaapelin uudelleen. Kun se on 1,5 Nm, se on pitänyt mukanani - ja myös hyvin jarrutettu. Toinen miinus: Jarru ei ole kovin vääntökestävä ja siksi jarrutusteho on melko vaatimaton. TRP 920 SL on jo saavuttanut toisenlaisen johtopäätöksen. Kolmas miinus: Jopa kohtuullisen ajomatkan ollessa tasaisessa maassa 85 kg: n paino (kuljettaja mukaan lukien polkupyörä ja vaatetus ja vesi) oli noin 200 km: n jälkeen, ensimmäiset paljaat paikat jarrulla reidet nähdä. Jarrutuksen aikana tapahtuvasta väännöstä johtuen ne hankaavat toisiaan ja vapauttavat anodisoinnin. plus: Eksoottinen, helppo. Minulle mitään.
04.12.2018