paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

20% kaikista FOCUS-pyöristä - Vain viikonlopun | Code: FOCUS20
KCNC

KCNC CB3 Angle Vannejarrut Road etukiekko + takakiekko , musta (2019)

ID: 355457
289,95 €
259,95 €
- 10%
Sis. Ilmainen toimitus
Lisää toivelistaan
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
  • 40 000 tuotetta 500 merkkiä
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

The KCNC CB3 Angle is the successor of the trusted C7 Dual Pivot road bike brake. The new design of the lever arms compared to the C7 impresses with a brake force increased by up to 10 %. At the same time, the light brakes offer exceptionally good heat dissipation thanks to their innovative milling design. The 7075 aluminium brake body is fastened with a lightweight titanium bolt. The high-quality performance is completed by original SwissStop Flash Pro II pads which guarantee the best braking performance even in wet conditions.

Ominaisuudet
Käyttötarkoitus
Maantie  
Malli
Setti  
Jarrujen tyyppi
Sivuttainen jarru  
Jarrusysteemi
Mekaaninen  
Vannejarrut
Kiinnityspultit: standard (etukiekko), standard (takakiekko)
Jarrukaapelien vienti: sivuveto
Jarrupalan yhdistettävyys
SwissStop Flash Pro II  
Vanteiden materiaali
alumiini  
Materiaali
Alumiini 7075 titaaniakselilla  
Paino
175  g
Toimituksen sisältö
pari  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
355457
Arvostelu
3
1 arvostelu(a)
5 tähteä
0
4 tähteä
0
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
24.11.2018
Benno Sattler
Ok rahaa ja helppoa, mutta varokaa!
Ok für's Geld und leicht, aber Vorsicht!
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Minulla oli kaksi jarrutusta, molemmat menivät takaisin. Ensimmäinen miinus: Sisäkaapelin kiristysruuvi kiristetään ohjeiden mukaisesti 8Nm. Viimeisimmät 4.5 Nm, kuitenkin tämä taukoja (3mm grub screw!) From. Mutta vain huomaat, että kun haluat säätää tai vaihtaa jarrukaapelin uudelleen. Kun se on 1,5 Nm, se on pitänyt mukanani - ja myös hyvin jarrutettu. Toinen miinus: Jarru ei ole kovin vääntökestävä ja siksi jarrutusteho on melko vaatimaton. TRP 920 SL on jo saavuttanut toisenlaisen johtopäätöksen. Kolmas miinus: Jopa kohtuullisen ajomatkan ollessa tasaisessa maassa 85 kg: n paino (kuljettaja mukaan lukien polkupyörä ja vaatetus ja vesi) oli noin 200 km: n jälkeen, ensimmäiset paljaat paikat jarrulla reidet nähdä. Jarrutuksen aikana tapahtuvasta väännöstä johtuen ne hankaavat toisiaan ja vapauttavat anodisoinnin. plus: Eksoottinen, helppo. Minulle mitään.

Ich hatte zwei Sets dieser Bremse, beide gingen zurück. Erstes Minus: Die Klemmschraube des Innenzuges soll man laut Anleitung mit 8Nm festziehen. Spätestens bei 4,5Nm jedoch bricht diese (3mm Madenschraube!) ab. Das merkt man aber erst, wenn man den Bremszug mal wieder verstellen oder austauschen möchte. Mit 1,5Nm hat es bei mir dann gehalten - und auch gut gebremst. Zweites Minus: Die Bremse ist nicht sehr verwindungsfest und daher ist die Bremsleistung eher bescheiden. Eine TRP 920 SL langt da schon anders zu. Drittes Minus: Auch bei moderater Fahrweise im flachen Land bei 85kg Systemgewicht (Fahrer inkl Fahrrad und Kleidung und Wasser) waren nach etwa 200km die ersten blanken Stellen an den Brems-Schenkeln zu sehen. Durch die Verwindung beim Bremsen reiben diese dann wohl aneinander und lösen die Anodiesierung ab. Plus: Exotisch, leicht. Nix für mich.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes