Fox Racing Shox Float X F-S K 2Pos-Adj Trunnion Evol LV AM 185x52,5mm 0.5in³ Spacer CM RM Rezi LM
ID: 1440249
Valitettavasti haluttu tuote on tällä hetkellä loppuunmyyty
Tiedot lyhyesti
Kuvaus
Fox Racing Shox Float X F-S K 2Pos-Adj Trunnion Evol LV AM 185x52,5mm 0.5in³ Spacer CM RM Rezi LM
RASKAAT OMINAISUUDET KEVYESSÄ PAKETISSA
Uusi Float X on suunniteltu erityisesti aggressiivisten trail-pyöräilijöiden vaatimuksiin, ja siinä yhdistyvät hienostunut vaimennus ja häipymätön suorituskyky sekä uskomattoman kevyt paino ja erinomainen rakenteellinen eheys.
Float ilmajousi
Patentoitu ilmansiirtoporttijärjestelmä
Float-ilmajousijärjestelmä vähentää irtoamismomenttia ja tarjoaa siten erittäin herkän haarukan ja runsaan käyttömukavuuden jopa pienillä iskuilla. Ja se toimii kaikentyyppisille kuljettajille ja laajalla ilmanpainealueella. Float-jousitusjärjestelmässä on Float-iskujen tapaan positiivinen ja negatiivinen ilmakammio, jotka tasapainottavat toisiaan automaattisesti ajon aikana. Näin jokainen kuljettaja nauttii oikean, tarkasti tasapainotetun ilmanpaineen eduista molemmissa ilmakammioissa. Jousen ominaisuuksien progressiota voidaan säätää ilmamäärän välikappaleilla, jolloin jokainen kuljettaja voi säätää ilmajousen ominaisuudet tarkasti.
EVOL
Lineaarisempi jousikäyrä antaa EVOL-haarukoille ja -jousijarruille pehmeämmän jousivasteen yläalueella, lisätukea matkan puolivälissä ja paremmin säädettävissä olevan lopullisen progression. EVOL-tekniikka on lisännyt negatiivisen ilmajousen tilavuutta. Erityisesti sijoitettu ja mitoitettu siten, että se on optimaalisen herkkä pienille kuoppiin.
Yksityiskohdat
- High-flow main piston
- Air sealing package
- Volume spacer with smaller increments
- MCU bottom-out buffer
- Numbered, tool-less 12-position LSC (Low Speed Compression) adjuster with one revolution
- Independent circuit for fixed mode - Clockable
- 2-position adjuster
- Increased adjustment range for the rebound damping (compared to DPX2)
- Optimized reservoir lengths per damper size
- Hydraulic top-out function
- Larger bore in air sleeve reduces average rider pressure by 40 psi compared to DPX2
- The position of the air valve offers a better fit to the frame and better access to the pump