PÄÄSIÄISEN PARAS DIILI PYÖRISTÄ! »
kvar
  • NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

KENDA Kenda Rengas Tube 700 X 28 - 45C Schrader

Kenda Rengas Tube 700 X 28 - 45C Schrader
Kuvaus
YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero01401900722OS
EAN-koodi047853096095
TuotemerkkiKENDA
Valmistajan tuotenumero19064
Tekniset tiedot
Valmistajan verkkosivutwww.kendatire.com/en-us/
Sisältö per pakkaus1
Valmistajan väriSort
Renkaat ja sisäkumit
Renkaan tyyppi 

Renkaan tyyppi

Minkä tyyppisiä renkaita on olemassa?

Sisärenkaalliset renkaat - Nastarenkaat, joissa tulee aina käyttää sisäkumia.

Tubeless Ready - Nastarenkaat, joissa voit valita käyttääkö sisäkumia vai ajatko ilman sisäkumia käyttäen tubeless-nestettä. Muista, että sinulla tulee olla vanteet (vanne), jotka kestävät tämän, tai että käytät Tubeless-muunnossarjaa. Tubeless Ready on tulevaisuus kaikille pyörätyypeille, se on puhkeamaton, tarjoaa alhaisemman vierintävastuksen ja paremman mukavuuden.

Tubeless/UST - Nastarenkaat, jotka on tarkoitettu ajettavaksi täysin ilman sisäkumia tai tiivistysnestettä. Valitettavasti nämä renkaat ovat raskaita, joten ne ovat enemmän tai vähemmän hävinneet ja korvattu Tubeless Ready -renkailla.

Tubular-renkaat – Renkaat, joissa rengas ja sisäkumi ovat yksi yksikkö. Tubular-renkaat sopivat vain erityisiin tubular-vanteisiin, koska ne on liimattava kiinni vanteeseen. Tubular-renkaat ovat edelleen ammattilaisten valinta erityisesti maantiepyöräilyssä ja cyclocrossissa, mutta niitä käytetään myös maastopyöräilyssä. Tubular-renkaan etuina ovat hyvä mukavuus, mahdollisuus ajaa matalalla paineella (cyclocross, maastopyöräily) ja turvallisuus, jos puhkeat suurella nopeudella alamäessä, se ei lähde vanteelta. Haittapuolena on, että ne ovat hankalia asentaa ja kalliita, koska koko rengas on heitettävä pois puhjetessa.

Renkaat sisärenkaalle
Yhteensopiva rengaskoko28" (622 mm / 700c)
Renkaan leveys (mm)45 mm
Renkaan leveys (tuuma)1.75"
Heijastava sivuEi
Taitettava 

Taitettava

Taitettavassa reunaviirarenkaassa on kevlarlankaa (tai vastaavaa) teräslangan sijaan renkaan reunoissa. Tämän suuri etu on pienempi paino (50-90 g riippuen renkaan koosta).

Ei
Hyväksytty sähköpyörään 

Hyväksytty sähköpyörään

Laissa ei ole erityistä vaatimusta sähköavusteisten pyörien renkaille, mutta koska nämä pyörät ovat painavampia kuin tavalliset standardipyörät ja nopeudet ovat korkeampia, renkaiden ja pyörien valmistajat suosittelevat sähköavusteisille pyörille hyväksyttyjen renkaiden käyttöä.

E-Bike 25: Renkaat, jotka on hyväksytty sähköavusteisille pyörille, joita myydään Ruotsin markkinoilla.

E-Bike 50: Renkaat, jotka on hyväksytty suuremmilla moottoreilla varustetuille sähköavusteisille pyörille, jotka luokitellaan mopedeiksi.

Tieto puuttuu
Renkaan mitat 

Renkaan mitat

Olemme päättäneet ilmoittaa kaikki renkaiden ja sisäkumien mitat ETRTO-standardin* mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että kaikki mitat ilmoitetaan mm:ssä, esim. 37-622, jossa 37 on renkaan leveys ja 622 on renkaan sisähalkaisija.

Helpoin tapa ostaa oikea rengas tai sisäkumi on katsoa nykyisten renkaittesi mitat (renkaan koko on aina ilmoitettu renkaan sivussa) ja ostaa sama koko, joka sinulla jo on.

*ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation).

622-28, 622-30, 622-32, 622-33, 622-34, 622-35, 622-37, 622-38, 622-40, 622-42, 622-43, 622-44, 622-45, 622-29, 622-31, 622-36, 622-39, 622-41
Sisäkumit
Venttiilityyppi 

Venttiilityyppi

Mitä erilaisia venttiilityyppejä on olemassa?

Pyörämarkkinoilla on vakiintunut kolme erilaista venttiilityyppiä, eikä niistä voida suositella parasta. Venttiilin valinta riippuu enemmän vanteesta ja käytettävästä pumpusta.

Standardiventtiili (Dunlop) – Tätä venttiiliä käytetään pääasiassa perus-/kaupunkipyörissä. Se on helppo pumpata, mutta hieman hidas asentaa, koska sinun täytyy ruuvata se auki saadaksesi sen vanteen reiän läpi. Tämä venttiili vaatii, että vanteen reikä on 8 mm.

Kilpaventtiili (Presta, Sclaverand) – Tämä venttiili löytyy kilpa-/maastopyöristä, mutta myös hybrideistä. Syy sille, että tätä venttiiliä käytetään näissä pyörissä, on se, että alkuperäiset vanteet olivat kapeampia, mikä tarkoitti, että venttiilin reiän täytyi olla pienempi, 6 mm sijaan 8 mm. Muita ominaisuuksia ovat pienempi paino (4-5 g), nopeampi/helppo asentaa ja paineen voi mitata. Haittapuolena on, että venttiili on herkkä, ja sen pää on helppo taivuttaa pumppatessa. Tätä venttiilityyppiä on saatavilla myös eri pituuksina, jotta ne sopivat korkeampiin vanteisiin. Jotkut valmistajat tarjoavat venttiilejä, jotka voidaan ruuvata auki ja pidentää venttiilinjatkeella.

Autoventtiili (Schrader) – Kuten nimi kertoo, tämä on standardi autoissa, mutta sitä käytetään myös monissa pyörissä. Suuri etu tässä venttiilissä on, että sen voi pumpata huoltoasemalla. Haittapuoli on, että yksinkertaisemmat ja vanhemmat polkupyöräpumput eivät yleensä sovi tälle venttiilille, mutta on olemassa adaptereita, jotka muuntavat venttiilin standardiventtiiliksi. Tämä venttiili vaatii, että vanteen reikä on 8 mm.

Vinkki! Jos aiot pyöräillä ryhmässä, kannattaa ottaa mukaan sisäkumi kilpaventtiilillä ja mieluiten pitkällä venttiilillä (80 mm), koska tämä sisäkumi sopii kaikentyyppisiin vanteisiin.

Schrader-venttiili (autoventtiili)
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO