• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

SUPERIOR Maastopyörä Superior XP 6.1 Gloss Rainbow Green

Maastopyörä Superior XP 6.1 Gloss Rainbow Green
Kuvaus

Terävä jäykkäperäinen kisakokemus, joka ei koskaan peru haastetta

Etsitkö mutkatonta jäykkäperäistä pyörää, jossa on vahva kisakokemus? Silloin temperamenttinen Superior XP 6.1 on lähes itsestään selvä valinta. Erittäin hintansa arvoinen XC-maastopyörä, jossa on nopeat 29-tuumaiset renkaat ja laadukas jousitus, ja joka rakastaa korkeita nopeuksia eikä koskaan peru haastetta. Ei ole väliä, pidätkö enemmän tasaisista XC-lenkeistä, haastavista metsäpoluista vai bikeparkin huimaavista pudotuksista, sillä tämä pyörä tarjoaa luotettavaa nopeutta kaikkialla! Jep, tämä on todella viihdyttävä Maastopyörä luotettavalla 1x-voimansiirrolla, lukittavalla ilmajousituksella ja tehokkailla hydraulisilla Levyjarruilla, mikä tekee siitä järkevän valinnan sinulle, joka viihdyt parhaiten hieman haastavammassa maastossa.

Avain menestykseen!

  • Kolmoisohennettu alumiinirunko (Alu X6 Ultralite) vahvalla voimansiirrolla ja täysin kilpailuvalmis geometria
  • Terävä ilmahaarukka RockShoxilta (Judy Silver TK R) 100mm joustolla ja kaukosäätölukituksella
  • Tehokas 11-vaihteinen voimansiirto luotettavalla eturattaalla Shimanolta (Deore)
  • Tehokkaat hydrauliset Levyjarrut Shimanolta (MT410), jotka vastaavat nopeusresursseja
  • Nopeat 29-tuumaiset pitävillä laaturenkailla Schwalbelta (Rapid Rob) 2,1" leveydellä
  • Voidaan varustaa lisävarusteilla (esim. lokasuojat, tarakka, tuki ja lukko), jotka tekevät elämästä satulassa hieman helpompaa

Kevyt alumiinirunko vaikuttavalla voimansiirrolla ja korkealla kapasiteetilla

Kevyt alumiinirunko vaikuttavalla voimansiirrolla, joka tarjoaa ihanan tunteen korkeasta kapasiteetista ja lainaa monia ominaisuuksiaan suoraan myyttisistä hiilikuiturungoista. Valmistettu korkealaatuisesta Alu X6 Ultralite -materiaalista, joka on yksi testatuimmista, keveimmistä ja kestävimmistä putkista markkinoilla. Terävä kolmoisohennettu rakenne kulmilla, jotka antavat sinulle nopean ohjauksen, vaikuttavan suuntavakavuuden, nopean vasteen, mukavan leikkisyyden ja joka vain odottaa, että ajat sillä kovaa seuraavalla lempireitilläsi. Sekä vaakaputki, satulaputki että takahaarukan putket ovat hieman ohuempia, mikä tarjoaa enemmän joustoa, kaikki mukavuuden lisäämiseksi ja varmistaaksesi, että voit käsitellä pitkiä reittejä ilman pienintäkään ongelmaa.

Ilmahaarukka, joka käsittelee kaiken tasaisista sorateistä sotkuiseen metsäpyöräilyyn

Etujousituksesta vastaa lukittava ilmahaarukka RockShoxilta, jossa on 100mm joustomatka. Varustus, joka varmistaa, että sinulla on mahdollisuus ajaa lähes yhtä nopeasti tasaisilla sorateillä kuin huomattavasti sotkuisemmilla alustoilla. Voit toisin sanoen painaa täysillä tasaisilla alustoilla, mutta olla samalla ketterä ja nopea teknisesti haastavammissa osioissa.

Tehokas 12-vaihteinen voimansiirto, joka tarjoaa korkean suorituskyvyn kaikissa tempoissa

Korkeat nopeudet saavutetaan tehokkaan 1x-voimansiirron avulla, jossa on 12 luotettavaa vaihdetta välityksellä, joka varmistaa, että jopa todella kunnianhimoiset pyöräilijät voivat ilman pienintäkään ongelmaa pysyä mukana sekä vaihtelevissa tempoissa että erilaisissa olosuhteissa. Ja lisäbonuksena tätä ketterää voimansiirtoa ohjataan esimerkillisen helppokäyttöisellä vivulla, joka antaa sinulle mahdollisuuden vaihtaa vaihteita ilman minkäänlaista ponnistelua.

Kiekkosetti vakaalla suuntavakaudella ja Levyjarrut, jotka vastaavat nopeusresursseja

Kaikki Roller nopeilla 29-tuumaisilla laaturenkailla Schwalbelta 2.1" leveydellä, jotka tarjoavat vankan suuntavakauden, oikean pidon kaarteissa ja tietysti alhaisen vierintävastuksen. Mitä nopeammin mennään, sitä korkeammat vaatimukset asetetaan jarruille, ja siksi malli on varustettu hydraulisilla Levyjarruilla, jotka vastaavat nopeusresursseja ja tarjoavat tehokasta suorituskykyä ympäri vuoden - riippumatta siitä, sataako, luntaako vai pölyttääkö urilla. Joten jos haluat käsitellä kaiken tasaisista sorateistä sotkuiseen metsäpyöräilyyn ja tähtäät siihen, että voit ajaa sekä naapurisi että tallikaverisi ohi ilman, että joudut lainaamaan anoppisi kesämökkiä, olet löytänyt juuri oikean pyörän.

TEKNISET TIEDOT
Tietoa pyörien kokoonpanoista: Polkupyörän osat voivat joissain tapauksissa poiketa teknisissä tiedoissa mainituista tai kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi ilman ennakkoilmoitusta korvata alkuperäiset osat vastaavilla komponenteilla. Pyörän ja rungon painot perustuvat prototyyppirunkoihin, varsinaisten tuotteiden painot voivat poiketa tästä.
Tuotenumero0151457-AC56
Jakelijan tuotenumero-
EAN-koodi-
TuotemerkkiSUPERIOR
VäriGloss Rainbow Green
Koko-
Valmistajan tuotenumero-
MallisarjaSuperior XP sarja
Tekniset tiedot
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan verkkosivutsuperiorbikes.com/se-sv
KäyttötarkoitusMaastopyöräily
MaaliVihreä
Valmistajan väriGloss Rainbow Green
Paino (valmistajan mukaan)13.00 kg
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoAlu X6 Ultralite, Race Geometry, Conical Head Tube, Inner cable routing
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaRockShox Judy Silver TK R, Tapered, SoloAir, 15x110mm axle, 100mm travel
Haarukka 

Haarukka

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Joustohaarukka
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Vuosimalli2024
Maastopyörän käyttöalueXC
PyörätyyppiMaastopyörä
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus

-
Sopii pituudelle (cm)-
Kiekot
EtunapaShimano HB-TC500-15-B, 32H, CL, 15x110mm, THRU Type AXLE
TakanapaShimano FH-TC500-HM-B, 32H, CL, 12x148mm, THRU Type AXLE
EturengasSchwalbe Rapid Rob, KevlarGuard, 29x2.10
TakarengasSchwalbe Rapid Rob, KevlarGuard, 29x2.10
Renkaan mitat54-622
VanteetSTARS J25D, Disc, 32H
Voimansiirto
VaihdevivutShimano DEORE SL-M5100-IR, RAPIDFIRE Plus, 11-speed
TakavaihtajaShimano DEORE RD-M5100, Shadow Plus Design
KeskiölaakeriShimano BB-MT500PA, PressFit, shell 41x92mm
KampisarjaONE Race, Alloy, 34T
KetjuKMC X11 Grey
RataspakkaSHIMANO DEORE CS-M5100, 11-speed, 11-51T
Komponentit
EtujarruShimano MT410, hydraulic disc brake
Jarrulevy edessäShimano SM-RT30, 180mm
TakajarruShimano MT410, hydraulic disc brake
Jarrulevy takanaShimano SM-RT30, 160mm
OhjainlaakeriACROS AZX-212 R5, ZS44/28.6 - ZS56/40
OhjaustankoONE Race, Alloy, 5mm rise, 31.8mm
OhjainkannatinONE Race, Alloy, 31.8mm, -7°
SatulatolppaONE Race, Alloy, 27.2mm
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

11-vaihteinen (1x11)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Etuvaihtajan sarja 

Etuvaihtajan sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Ei etuvaihtajaa
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
Varusteet
Kädensijat/tankonauhatONE Sport, Lock-On
SatulaSelle Royal SRX, 148mm
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO