• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Hybridipyörä Vibe Mid H30 Eq Metallic Night Black

Orbea Hybridipyörä Vibe Mid H30 Eq Metallic Night Black
Kuvaus

Atleettinen kaupunkihybridi tehokkaalla sähkömoottorilla ja upean sähäkällä ajotuntumalla

Etsitkö nopeaa sähköistä kaupunkipyörää tai voimakasta citypyörää, joka on varustettu korkealaatuisilla komponenteilla ja joka vie sinut salaman nopeasti paikasta A paikkaan B? Siinä tapauksessa Orbea VIBE Mid H30 EQ on ehdottomasti oikea valinta! Tämä sähäkkä sähköpyörä saa hymyn huulillesi ja kulkee vaivattomasti niin epätasaisilla mukulakivikaduilla kuin äsken päällystetyillä sileillä pyöräteilläkin. Se on lähes itsestään selvä vaihtoehto järkeville nopeusintoilijoille, jotka haluavat työmatkapyöräillä tai ajaa pitkiä matkoja hengästymättä tai hikoilematta. Tämä nopea kaupunkihybridi on varustettu siististi integroidulla sähkömoottorilla, joka tarjoaa voimakasta tukea silloin, kun sitä eniten tarvitset. Lisäksi sen ominaisuudet tekevät arjestasi hieman käytännöllisempää, hauskempaa ja paljon nopeampaa. Mutta toisin kuin useimmat muut sähköpyörät, sillä on sekä siluetti että paino, jotka muistuttavat täysin tavallista kaupunkihybridiä.

Menestyksen avain!

  • Laadukkaasta alumiinista tehty muotoiltu runko, jossa on sporttinen geometria ja modernit kaupunkimaiset muodot
  • Ultrakevyt hiilikuituinen etuhaarukka, joka varmistaa, että ohjaus tuntuu aina vikkelältä ja ketterältä
  • Mahlen (ebikemotion X35 Plus) sähkömoottori, joka tarjoaa 40Nm vääntömomentin ja on sijoitettu takanapaan
  • Tehokas 248Wh akku, joka tarjoaa jopa 120 km:n toimintasäteen
  • Ebikemotion iWoc TRIO -helppokäyttöinen säädin, jossa on 3 eri toimintatilaa (Eco, Trail, Boost)
  • Tehokas 10-vaihteinen voimansiirto Shimanolta (Deore) laajalla välityksellä (42Tx11-46T)
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Maguralta (MT30), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Pitävät renkaat Kendalta (K1052), joissa on pistosuojat ja 45mm leveys
  • Superpuhdas vaijerinvetojärjestelmä ja erittäin siisti etuosa ilman turhia kaapeleita
  • Runsas varustelutaso, joka sisältää paljon laadukkaita komponentteja, jotka tekevät elämästä hieman helpompaa

Laadukas alumiinirunko selkeästi sporttisella geometrialla

Kauniisti muotoiltu runko koostuu vakaasta alumiinirungosta, jossa on kätevä sisäinen kaapelinveto ja sporttinen geometria, joka on erityisesti suunniteltu olemaan ketterä ja antamaan sinulle selkeä näkymä ympärilläsi liikenteessä. Tällä sirolla pyörällä on monia yhteisiä piirteitä perinteisten maantiepyörien kanssa, mutta siinä on täysin suora ohjaustanko ja ohjainkannatin on korkeammassa perusasennossa, mikä tarjoaa mukavamman ajoasennon. Kulmat tarjoavat sporttisen mukavan geometrian ja pyörä on vakaa myös hieman korkeammissa nopeuksissa. Sen superkevyt etuhaarukka on valmistettu kokonaan hiilikuidusta, mikä luo tehokkaan tärinänvaimennuksen, korkean ohjaustarkkuuden ja nopean vasteen. Tämä nopea kaupunkihybridi on suunniteltu kaupunkipyöräilijöille, jotka etsivät täydellistä yhdistelmää nopeutta, tehokkuutta ja läpäisevyyttä yhdessä ja samassa paketissa.

Tehokas sähkömoottori dynaamisella voimansiirrolla minimalistisessa muotoilussa

Voima tulee saksalaiselta Mahlelta (ebikemotion X35 Plus) ja koostuu minimalistisesta voimansiirtojärjestelmästä, jonka sydämenä on korkealaatuinen napamoottori, joka tarjoaa 40Nm vääntömomentin yhdistettynä tehokkaaseen 248Wh akkuun, joka tarjoaa koko 120 km:n toimintasäteen ympäristöystävällisellä energialla. Sinulla on myös mahdollisuus lisätä Range Booster (myydään erikseen), jolloin toimintasäde nousee 456Wh:iin.

Vaikka takanapamoottorilla ei saavuteta aivan samaa dynaamista tunnetta kuin keskimoottorilla, toiminto on yhtä luotettava ja ketjun tarvitsee välittää vain pyöräilijän voima, joten se ei kulu yhtä nopeasti. Napamoottori on herkkä ja reagoi nopeasti tuntumatta nykivältä tai epätasaiselta käytössä. Moottori toimii hyvin yhdessä luotettavan 1x-voimansiirron kanssa, jossa on 10 tehokasta vaihdetta laadukkaalta Shimanolta (Deore). Koko voimansiirtojärjestelmällä on vaikuttavan alhainen melutaso ja se tarjoaa sujuvan tuntuman voimansiirrossa, ja parasta on, että se tapahtuu lähes saumattomassa harmoniassa ja vaikuttavalla tehokkuudella.

Sen selkeä pieni näyttö (iWoc TRIO) tarjoaa 3 eri toimintatilaa, mikä antaa sinulle täyden hallinnan tehon käytöstä eri värikoodien kautta, ja järjestelmä on myös yhteensopiva Smartphone app:n kanssa, joka lähettää tiedot Bluetoothin kautta. Sekä akku että napamoottori ovat tyylikkäästi integroidut (on itse asiassa vaikea erottaa tavallisesta pyörästä ilman sähkömoottoria) ja toisin kuin useimmat muut sähköiset voimansiirtojärjestelmät, järjestelmä mahdollistaa kaksinkertaiset eturattaat, mikä takaa vielä enemmän vaihtelua välityksissä (jos sitä nyt tarvitaan).

Vahvat 29-tuumaiset renkaat suurella nopeuden ilolla ja tehokkailla levyjarruilla

Nopeat 29-tuumaiset renkaat tarjoavat suuren nopeuden ilon, mikä todella huomaa, kun liikut vaivattomasti pitkien suorien teiden halki. Koska Kendan (K1052) korkealaatuiset renkaat ovat pitävät, 45 mm leveät ja niissä on runsaasti ilmatilaa, nautit aina mukavasta ajomukavuudesta. Ja koska Orbea VIBE H30 EQ viihtyy suurissa nopeuksissa, se on varustettu tehokkailla Maguran (MT30) hydraulisilla levyjarruilla, jotka takaavat voimakkaan jarrutustehon ympäri vuoden, satoi tai paistoi.

Korkea varustelutaso ja pelkästään luotettavia laatukomponentteja

Kokonaiskokemus on usein pienissä yksityiskohdissa, ja erityisesti suunniteltu tavarateline, yhteensopivat lokasuojat, siisti ketjusuoja ja siro LED-valaistus luovat modernit kaupunkimaiset tunnelmat ja antavat pyörälle sen ainutlaatuisen luonteen. Vaikuttava kaupunkihybridi korkealla varustelutasolla, joka varmistaa, että voit hyvällä omallatunnolla jättää auton kotiin ja osallistua päivittäisiin seikkailuihisi satulassa! 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0101602-M474
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriMetallic Night Black
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
KäyttötarkoitusTyömatkapyöräily
MallisarjaOrbea Vibe
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan verkkosivutwww.orbea.com/se-en/
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan väriMetallic Night Black (Gloss)
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoOrbea Vibe Mid Bar Hydro 6061 Hydroform Aluminum 2021, ICR cable routing, Forged BB, 135x9 QR, Flat Mount disc, 700x45 maximun tire, 1* 1/2 semi head set, 41x86,5 Pressfit BB, carrier and fenders compatible
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaOrbea Vibe carbon fork, full carbon, 1-1/5, 700x45 maximun tire, flat mount disc mount, Thrue Axle12x100mm, Long mudguards compatible.
Haarukka 

Haarukka

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Jäykkä haarukka
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Vuosimalli2023
Kiekot
KiekotOrbea OC1
EtunapaOrbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Hollow
EturengasKenda K1052 700x45C Reflective type+puncture protection
TakarengasKenda K1052 700x45C Reflective type+puncture protection
Renkaan koko45-622
Voimansiirto
VaihdevivutShimano Deore M4100
TakavaihtajaShimano Deore M5120 SGS Shadow Plus
KampisarjaOC 42t, w/Chainguard
KetjuKMC X10
RataspakkaShimano CS-M4100 11-46t 10-Speed
Komponentit
EtujarruMagura MT30 Hydraulic Disc Easy Route Connection
TakajarruMagura MT30 Hydraulic Disc Easy Route Connection
OhjainlaakeriAcros Alloy 1-1/2 Internal Cable Routing
OhjaustankoAlloy 31.8mm 12mm Rise 700mm
OhjainkannatinOC1 31.8mm interface -6º
SatulatolppaAlloy 27.2 Offset 20
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Moottori
MoottoriMahle motor hub X35 Plus
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Keskiö
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
40 Nm
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
SähköjärjestelmäMahle
Akku
Akun sijaintiSisäinen
Irrotettava akkuEi
Akkukapasiteetti (Wh)248
Akkukapasiteetti (Ah)6.9
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiMahle X35
Voidaan ladata pyörässäKyllä
-
Näyttö
Irrotettava näyttöEi
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotLezyne Ebike POWER STVZO PRO E115 inverted position with remote 310 lumens--Front position light, on head tube, COB Led, On/Off, 60 Lumen, ECE50.--Lezyne FENDER STVZO
LokasuojatCURANA Apollo 55mm
SeisontatukiUrsus Mooi R90 rear alloy adjustable
TavaratelineOrbea Vibe rear luggage carrier (Max:15Kg)
PolkimetVP-537 Black
SatulaSelle Royal Lift 1404 HRN 266x170mm
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 2023

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO