PÄÄSIÄISEN PARAS DIILI PYÖRISTÄ! »
kvar
  • NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Naisten sähköpyörä Orbea Diem 10 Glitter Anthracite Gloss

Naisten sähköpyörä Orbea Diem 10 Glitter Anthracite Gloss
Kuvaus

Useasti palkittu kaupunkihybridi, joka antaa sinulle ilmaa siipien alle

Etsitkö voimakasta pendlaripyörää, jossa on huippulaadukkaita komponentteja ja joka vie sinut salamannopeasti paikasta A paikkaan B? Silloin useasti palkittu Orbea DIEM 10 on juuri oikea valinta! Se varmistaa pysyvän hymyn kasvoillesi ja kulkee tehokkaasti niin kuoppaisilla sorateillä kuin sileällä asfaltillakin, tarjoten vähintäänkin vaikuttavan kokonaiselämyksen. Nopeasti, ketterästi ja luotettavasti toimiva kaupunkipyörä, jossa on huippuluokan ajettavuus, upea mukavuus ja korkea laatutuntu sinulle, joka haluat pendelöidä tai ajaa pitkiä matkoja ilman, että hengästyt tai hikoilet vähääkään. Nopea lippulaiva, jossa on ultra-tehokas keskimoottori älykkäille vauhtihirmuille, täynnä älykkäitä ratkaisuja.

Avain menestykseen!

  • Pyörä, joka on voittanut Red Dot Awardin, iF Design Awardin ja Cyclingworld Europen "Product of the Year" -palkinnon
  • Muotoon puristettu alumiinirunko modernilla geometrialla ja täysin ainutlaatuisilla runkomuodoilla
  • Shimanon tehokkain sähkömoottori (EP801), joka tarjoaa 85 Nm vääntömomentin ja 600W tehostustehon
  • Tyylikkäästi integroitu 630 Wh akku (voit myös lisätä 250 Wh Range Extenderin)
  • Inkapseloitu automaattivaihteinen Enviolo-napa pitää vaihteet varmasti paikoillaan - säädä ja unohda!
  • Gatesin hihnaveto (CDX) on kestävämpi kuin tavallinen ketju, käytännössä huoltovapaa ja lähes täysin hiljainen
  • Shimanon tehokkaat hydrauliset levyjarrut (CUES U8020), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Erinomaisen pitävät renkaat, joissa on alhainen vierintävastus ja reilu puhkeamissuoja sekä 50 mm leveys
  • Takana oleva tavarateline (yhteensopiva MIK & Ortlieb QL3.1 kanssa) sekä etummainen tavarateline kiinnityshihnalla hoitavat kuorman
  • Korkeus-/alassäädettävä satulatolppa, jota voit säätää ohjaustangon säätimestä yksinkertaisella napin painalluksella
  • Erittäin siisti vaijerin veto ja superslimmi ohjaamo ilman turhia kaapeleita
  • Varustettu tehokkaalla valaistuksella älykkäillä automaattisilla toiminnoilla, joka toimii pääakun avulla

Muotoon puristettu runko ainutlaatuisilla muodoilla alumiinista

Ainutlaatuinen runko on valmistettu muotoon puristetusta alumiinista ja sen geometria on suunniteltu olemaan ketterä ja tarjoamaan selkeä näkyvyys ympäristöösi. Rungon laatutuntu on vaikuttava ja sillä on täysin ainutlaatuiset muodot, joissa on erittäin houkutteleva integrointi voimansiirtojärjestelmään, komponentteihin ja kaikkiin lisävarusteisiin. Sen ultrakevyt etuhaarukka on hienostunut ja valmistettu huippuluokan hiilikuidusta, mikä takaa tehokkaan värinänvaimennuksen ja tarkan ohjauksen.

Voimakas keskimoottori, dynaaminen ajotuntuma ja tehokas voimansiirto

Voima tulee erittäin tehokkaasta käyttöpaketista, jonka sydämenä toimii keskimoottori, joka tuottaa kaiken ylimääräisen tehon, jota saatat tarvita ja yhdistetty tyylikkäästi integroidun akun kanssa antaa sinulle kokonaistoimintasäteen jopa 150 km. Voit myös ostaa Range Booster -lisäosan, joka nostaa toimintasäteen lähes 880 Wh:iin. Huipputekninen sähkömoottori ei ole vain äärimmäisen tehokas, vaan se tarjoaa myös fantastisen sujuvan ajotuntuman ja toimii saumattomasti yhdessä Enviolon kapseloidun automaattivaihteiston kanssa, jota pyörittää hiljainen hihnaveto.

Vankat 28-tuumaiset renkaat valtavalla ajonautinnolla sekä hydrauliset levyjarrut

Erinomaisen pitävät 28-tuumaiset renkaat tarjoavat valtavaa ajamisen iloa, mikä käy hyvin ilmi, kun suihkit suoria tieosuuksia pitkin. Pyörässä on myös tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka varmistavat, että sinulla on voimakas jarrutusteho ympäri vuoden, riippumatta siitä, onko sää sateinen, loskainen tai pölyinen.

Useasti testivoittaja korkealla varustelutasolla ja älykkäillä yksityiskohdilla

Kokonaisfiilis on lähes aina yksityiskohdissa, ja siistit tavaratelineet, yhteensopivat lokasuojat, pyörivä ketjusuojus, integroitu tuki sekä tehokas valaistus, joka syttyy automaattisesti, luovat todella modernin ilmapiirin ja antavat pyörälle sen ainutlaatuisen luonteen.

YKSITYISKOHDAT
Tietoa pyörien kokoonpanoista: Polkupyörän osat voivat joissain tapauksissa poiketa teknisissä tiedoissa mainituista tai kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi ilman ennakkoilmoitusta korvata alkuperäiset osat vastaavilla komponenteilla. Pyörän ja rungon painot perustuvat prototyyppirunkoihin, varsinaisten tuotteiden painot voivat poiketa tästä.
Tuotenumero0137860-V350
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriGlitter Anthracite
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
KäyttötarkoitusTyömatkapyöräily
SukupuoliNaisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan verkkosivutwww.orbea.com/se-en/ebikes/urban/diem/cat/diem-10
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan väriGlitter Anthracite (Gloss)
Runkosetti
Runkokoko-
-
RunkoOrbea Diem Hydro High Polished 2024, Flex Tech, 135x9 / 142x12, Headset Routing, Custom Kickstand, Orbea Urban Cockpit and equipment compatible
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaOrbea Diem carbon fork, full carbon, 1" 1/8 - 1" 1/5 , thru axle 12x1, post mount disc mount, Thrue Axle12x100mm, Long mudguards compatible.
Haarukka 

Haarukka

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Jäykkä haarukka
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Vuosimalli2025
Kiekot
KiekotAlloy, Tubeless, 25c, 32H
EturengasVittoria e-Randonneur 50-622, Reflective band
TakarengasVittoria e-Randonneur 50-622, Reflective band
Renkaan koko50-622
Voimansiirto
TakavaihtajaEnviolo Automatiq, BT
KetjuGates CDX Belt
RataspakkaGates CDX 34t for Enviolo
Komponentit
EtujarruShimano Cues U8020 Hydraulic Disc
TakajarruShimano Cues U8020 Hydraulic Disc
OhjainlaakeriFSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup
OhjaustankoOrbea Urban, Integrated Light, Rise 0, Width 720
SatulatolppaOC Mountain Control MC21, 31.6mm, Dropper
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

Portaaton säätö (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaIngen sarja
Etuvaihtajan sarja 

Etuvaihtajan sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Ei etuvaihtajaa
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Ingen sarja
Moottori
MoottoriShimano EP600
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Keskiö
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
SähköjärjestelmäShimano
Akku
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäinen
Irrotettava akkuEi
Akkukapasiteetti (Wh)630
Akkukapasiteetti (Ah)17.5
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiKyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
AvustustasotBoost, Eco, Trail
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotSupernova Starstream Front Light with High Beam
LokasuojatOrbea Fender integrated, with alert light
SeisontatukiOrbea Diem Integrated
TavaratelineOrbea RR-01 Alloy, w/Mik & Mik Side and Ortlieb QL3.1 system. Max. 20Kg
KoriOrbea RF-01 Alloy, Max. 10Kg
PolkimetVP-537 Black
SatulaSelle Royal Vivo Ergo
MuutRingklocka, Knog OI Classic
Lukot
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Ei
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO