• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH Maantiepyörä BH Rs1 3.5 Red/Copper/Red

Maantiepyörä BH Rs1 3.5 Red/Copper/Red
Kuvaus

Nopea aero maantiepyörä älykkäille nopeushurmioille, jotka tähtäävät aina palkintokorokkeelle

Arvostatko tehokasta aerodynamiikkaa? Onko sinulla lisäksi korkea kunnianhimo? Haluatko omistaa huippuluokan laatua ilman, että sinun tarvitsee pantata anoppisi arkkitehdin suunnitteleman kesäparatiisin Ranskan Rivieralla? Jos näin on, niin voittava BH RS1 3.5 saattaa olla ehdottomasti älykkäin valintasi! Tämä on voimakas nopeusjyrsijä, joka syö kovan vastatuulen aamiaiseksi ja varmistaa, että pystyt tehokkaasti käsittelemään kovan kilpailun riippumatta siitä, onko tavoitteenasi KM, SM vai EM. Edullinen espanjalainen aero maantiepyörä alhaisella ilmanvastuksella ja elektronisesti ohjatulla 2x-voimansiirrolla, joka tarjoaa mukavan ajoiloa riippumatta siitä, onko kyseessä rento nautintokierros kavereiden kanssa vai kivikova yksinäjokierros ennen seuraavaa kilpailuasi.

Avain menestykseen!

  • Espanjalainen nopeusjyrsijä huippuluokan aerodynamiikalla, joka vastaa legendaarista G8:aa
  • Runko kokonaan hiilikuidusta BH:n Hollow Core Internal Moulding (HCIM) -teknologialla
  • Pisaranmuotoinen Kamm Tail Design yhdistettynä huippuluokan lateraaliseen väännönjäykkyyteen
  • Etuhaarukka hiilikuidusta, joka varmistaa ohjauksen tuntuvan aina vakaalta, nopealta ja sujuvalta
  • Voimakas 2x-voimansiirto 24 elektronisesti ohjatulla vaihteella Shimanolta (105 Di2) laajalla vaihteiden kirjolla
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (105) voimakkaalla jarrutusteholla olosuhteista riippumatta
  • Pyöräsetti Visionilta (Team 35) 28 mm leveillä renkailla Hutchinsonilta (Nitro2)
  • Täysin integroitu ohjaamo FSA:lta (Energy ACR Compact) esimerkillisen kompakteilla muodoilla
  • Satula Prologolta (Nago RS) ja satulatolppa hiilikuidusta (RS1 Aero) täysin integroidulla kiinnittimellä

Virtaviivainen aeromuotoilu kestävällä Gran Fondo -inspiroituneella geometrialla

Tämän hyvin rakennetun luomuksen sydän on laadukas runko kokonaan hiilikuidusta (RS1 Disc ACR Monocoque) modernein aerodynaamisin muodoin (Kamm Tail Design), joka yhdistyy muotoihin ja kulmiin, jotka keskittyvät nopeuteen mutta samalla varmistavat, että voit ongelmitta ylläpitää korkeaa vauhtia pitkien yksinäjojen aikana ilman selkäkipuja. Runkoa täydentää kevyt aerohaarukka, sekin kokonaan hiilikuidusta (RS1 Disc Full Integrated Tapeder), joka tehokkaasti auttaa vaimentamaan tärinöitä sekä luomaan vakaan ajotunteen ja maksimoimaan ohjaustarkkuuden.

Rungossa on aerodynamiikka, nopeus, voimansiirto ja luotettava kurssin vakaus kovasti priorisoituina ominaisuuksina. Tämä on onnistuttu saavuttamaan modernin geometrian avulla lyhyillä ketjuosuuksilla yhdistettynä BH:n edistyneeseen Hollow Core Carbon Technology (HCIM) -teknologiaan. Yksinkertaisesti selitettynä kyse on huippuluokan rakenteesta, joka luodaan soveltamalla valmistuksen aikana korkeaa sisäistä painetta rungon muottiin materiaalien puristamiseksi, mikä tehokkaasti eliminoi paineen vaihtelut, ilmakuplat ja muut viat, joita muuten helposti syntyy.

Ainutlaatuisen ACR-järjestelmän ansiosta saavutetaan lisäksi täysin sileä runko, jossa kaikki kaapelit on hyvin suojattu fyysisiltä vaikutuksilta rungon sisällä, mikä antaa huomattavasti alhaisemman ilmanvastuksen ja tekee huollosta (pääasiassa puhdistuksesta) paljon helpompaa. Viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, sisäisellä kaapelivedolla varustettu pyörä on huomattavasti kauniimpi.

Elektronisesti ohjattu 2x-voimansiirto sujuvalla suorituskyvyllä sekä tehokkaat levyjarrut

Konepellin alla istuu äärimmäisen pätevä 2x-voimansiirto, joka on poimittu Shimanon ylemmiltä hyllyiltä (105 Di2), kyse on lyhyesti sanottuna 24 elektronisesti ohjatusta vaihteesta, joita ohjataan erittäin helposti käsiteltävien säädinten kautta. Sydämen ja keuhkojen muodostavat kampisarja kaksoisilla eturattailla (50/34T), joka yhdistetään 12-vaihteiseen kasettiin (11-34T), mikä kokonaisuudessaan antaa vaihdealueen, joka varmistaa, että jopa kunnianhimoiset pyöräilijät voivat loistaa kaikenlaisissa tempoissa ja käsitellä jyrkkiä ylämäkiä pienimmättäkään ongelmatta. Japanilaisen voimansiirron suorituskyky on kiistattoman luotettava ja sen sujuva elektronisesti ohjattu toiminta on käytännössä täysin ongelmatonta. Kasetti on lisäksi esimerkillisen tiheästi porrastettu, mikä varmistaa, että voit helposti ylläpitää täsmälleen oikeaa poljentataajuutta pienimmättäkään ongelmatta.

Kun vauhti kiihtyy, jarrutuskykyvaatimukset kasvavat ja juuri siksi se on varustettu tehokkain hydraulisilla levyjarruilla Shimanolta (105 Hydraulic), mikä sekä vähentää huoltotarvetta että varmistaa, että sinulla on käytössä luotettava jarrutuskyky ympäri vuoden, ja lisäksi riippumatta siitä, onko kyseessä kuiva, märkä vai sohjuinen asfaltti.

Aerodynaaminen ohjaamo ja nopea pyöräsetti alhaisella vierintävastuksella

Ohjaat koko rakennelmaa aerodynaamisen ja täysin integroidun ohjaamon kautta FSA:lta (Energy ACR Compact), joka muodostaa virtaviivaistetun yksikön esimerkillisen kompakteilla muodoilla. Kaikki pyörii nopealla pyöräsetillä Visionilta (Team 35) läpimeneva-akselein, jotka on varustettu laaturenkailla Hutchinsonilta (Nitro2), jotka 28 mm leveytensä ansiosta varmistavat, että voit jatkaa polkemista myös kun alusta heikkenee hieman, mikä lisää monipuolisuutta ja vahvistaa entisestään mukavuutta. Mutta huolimatta suuresta keskittymisestä alhaiseen ilmanvastukseen, älykäs muotoilu (sekä rungon että etuhaarukan) varmistaa, että pyörä todella kestää jopa 30 mm leveitä renkaita.

TEKNISET TIEDOT
Tietoa pyörien kokoonpanoista: Polkupyörän osat voivat joissain tapauksissa poiketa teknisissä tiedoissa mainituista tai kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi ilman ennakkoilmoitusta korvata alkuperäiset osat vastaavilla komponenteilla. Pyörän ja rungon painot perustuvat prototyyppirunkoihin, varsinaisten tuotteiden painot voivat poiketa tästä.
Tuotenumero0154344-O843
Jakelijan tuotenumero-
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriRed/Copper/Red
Koko-
Valmistajan tuotenumero-
MallisarjaBH RS1
Tekniset tiedot
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_SE
KäyttötarkoitusMaantiepyöräily
MaaliPunainen
Valmistajan väriRed/Copper/Red
Paino (valmistajan mukaan)8.8 kg
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoRS1 Disc ACR Monocoque
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
EtuhaarukkaRS1 Disc Full Integrated Tapeder, Full Carbon 1.5
Haarukka 

Haarukka

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Jäykkä haarukka
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Vuosimalli2025
PyörätyyppiMaantiepyörä
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus

-
Sopii pituudelle (cm)-
Kiekot
KiekotVision Team35
EturengasBH 700x28
TakarengasBH 700x28
Renkaan mitat28-622
Voimansiirto
VaihdevivutShimano 105 hydraulic
EtuvaihtajaShimano 105
TakavaihtajaShimano 105 24sp
KampisarjaShimano 105 50/34
KetjuShimano 105
Komponentit
EtujarruShimano 105 hydraulic
TakajarruShimano 105 hydraulic
OhjainlaakeriFSA ACR
OhjaustankoFSA Energy ACR Compact
OhjainkannatinFSA NS ACR
SatulatolppaRS1 Aero
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

24-vaihteinen (2x12)
Vaihdevipu sarjaShimano 105
Etuvaihtajan sarja 

Etuvaihtajan sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Shimano 105
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano 105
Varusteet
SatulaSan Marco Monza
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-15 % ALENNUS
Maantiepyörä Superior RR 9.5 Matte Carbon/White
2 889 €
15 % lisäalennus valituista pyöristä
-15 % ALENNUS
Maantiepyörä Superior RR 9.4 Matte Carbon/White
2 319 €
15 % lisäalennus valituista pyöristä
-15 % ALENNUS
Maantiepyörä Superior RR 9.5 Matte Carbon/Black
2 889 €
15 % lisäalennus valituista pyöristä
-15 % ALENNUS
Maantiepyörä Superior RR 9.5 Gloss Red/White
2 889 €
15 % lisäalennus valituista pyöristä

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO