15 % ALENNUS VALITUISTA PYÖRISTÄ »
  • NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BERGAMONT City-hybridipyörä Bergamont Sponsor Disc Amsterdam Matt Black

LYÖMÄTÖN HINTA
City-hybridipyörä Bergamont Sponsor Disc Amsterdam Matt Black
Kuvaus

Ylittää kaikki modernin ja hyvin varustellun kaupunkihybridin vaatimukset

Tyylikäs Bergamont Sponsor Disc Amsterdam on nykyaikaisesti muotoiltu ja suunniteltu täyttämään kaikki nykyaikaisen ihmisen kaupunkihybridille asettamat vaatimukset lähes taivaallisella mukavuudella. Rennon ajoasennon, urheilullisen mutta mukavan ergonomisen geometrian, modernien muotojen, vaimennetun jousituksen ja korkean varustelutason yhdistelmä ovat avaintekijöitä tämän suositun mallin suureen menestykseen. Tämä on ketterä, mukava ja helposti ohjattava kestävä pyörä meille, jotka edelleen suosimme suurta mukavuutta satulassa, riippumatta siitä onko kyse kaupungin reunakivien ylittämisestä tai mutkittelevilla sorateillä kiitämisestä luonnon helmassa.

Avain menestykseen!

  • Tyylikäs alumiinirunko modernein muodoin, joka tarjoaa hallittua pyöräilyä mukavan pystyasennossa
  • Vaimennettu Etuhaarukka SR Suntourilta (NEX DS), joka tarjoaa taivaallista mukavuutta useimmilla alustoilla
  • Koeteltu 3x-voimansiirto laadukkaalta Shimanolta (Altus/Tourney) 24 luotettavalla vaihteella
  • Säädettävä Ohjainkannatin yhdistettynä 30° taivutettuun Ohjaustankoon varmistaa, että löydät aina oikean ajoasennon
  • Kiekkosetti 47 mm leveillä Schwalbe (Road Cruiser) renkailla, joissa on punkteerauskesto ja hyvin näkyvä heijastinsivu
  • Hydrauliset Levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka tarjoavat johdonmukaisen jarrutustehon olosuhteista riippumatta
  • Mukava Selle Royal -satula ja vaimennettu Satulatolppa Post Modernelta (PM-780E) lisäävät mukavuutta
  • Kestävä alumiininen takateline BGM (Trekking alloy) integroidulla lokasuojan kiinnikkeellä, joka kestää paljon kuormaa
  • LED-valaistus toimii napadynamolla ja takavalo sisältää standlight-toiminnon lisäturvallisuuden vuoksi

Urheilullinen alumiinirunko ajoasennolla, joka antaa sinulle selkeän näkyvyyden

Tyylikkään maalipinnan alla piilee vakaa alumiinirunko erittäin matalalla runkoon astumisella ja modernein muodoin, joka tarjoaa hallittua pyöräilyä ja tehokkaan voimansiirron. Rungon geometria yhdistettynä käytännöllisesti säädettävään Ohjainkannattimeen antaa sinulle kaikki mahdollisuudet löytää asento, joka varmistaa lähes panoraamamaisen näkymän ympäristöstä. Ja tartut Ohjaustankoon, jonka selkeästi kaareva muoto varmistaa, että kätesi säilyttävät aina luonnollisen rennon asennon.

Koeteltu 24-vaihteinen voimansiirto luotettavalla suorituskyvyllä ja laajalla vaihteluvälillä

Tämän lisäksi siinä on koeteltu 24-vaihteinen voimansiirto, joka tarjoaa luotettavaa suorituskykyä ja välityksiä, joiden ansiosta selviät niin pitkistä suorista kuin todella jyrkistä ylämäistäkin. Kun haluat pysäyttää pyörän, käytössäsi on tehokkaat hydrauliset Levyjarrut, jotka tarjoavat voimakkaan ja johdonmukaisen jarrutustehon riippumatta alustasta, sääolosuhteista tai vuodenajasta.

Tukeva kiekkosetti ja vaimennus, joka imee alustan kaikki epätasaisuudet

Vakaat pyörät on varustettu 47 mm leveillä laaturenkailla, jotka yhdessä vaimennetun Etuhaarukan (63 mm joustomatka) ja vaimennetun Satulatolpan kanssa imevät tehokkaasti alustan kaikki epätasaisuudet ja tarjoavat taivaallista mukavuutta. Mutta renkaat eivät tarjoa vain miellyttävää mukavuutta ja hyvää rullausta, vaan myös vaikuttavan etenemiskyvyn ja luotettavan pidon kaarteissa sekä yllättävän nopean kiihtyvyyden, jonka huomaat selvästi, kun lähdet liikkeelle liikennevaloista.

Hyvin varusteltu ja supermukava kaupunkipyörä, joka liikkuu ketterästi kaikkialla

Urheilullinen ja ihanan mukava kaupunkipyörä, joka liikkuu kaikkialla ja jossa on jo valmiiksi sekä lokasuojat, takateline, Ketjusuoja että käytännöllinen tuki. Turvallisuuden vuoksi siinä on myös laadukas LED-valaistus, joka toimii luotettavalla napadynamolla, mutta sisältää myös sisäänrakennetun kondensaattorin (toimii lähes kuin ylimääräinen Akku), joka varmistaa, että näyt selvästi myös silloin, kun seisot paikallasi pyöräsi kanssa.

TEKNISET TIEDOT
Tietoa pyörien kokoonpanoista: Polkupyörän osat voivat joissain tapauksissa poiketa teknisissä tiedoissa mainituista tai kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi ilman ennakkoilmoitusta korvata alkuperäiset osat vastaavilla komponenteilla. Pyörän ja rungon painot perustuvat prototyyppirunkoihin, varsinaisten tuotteiden painot voivat poiketa tästä.
Tuotenumero0156118
Jakelijan tuotenumero-
EAN-koodi-
TuotemerkkiBERGAMONT
VäriMattamusta
Koko-
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan verkkosivutwww.bergamont.com/se/en/
KäyttötarkoitusRetkipyöräily
Valmistajan väriMatt Black
Paino (valmistajan mukaan)17,4 kg
Runkosetti
Runkokoko-
Runko28″, lite AL-6061 tubing
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaSuntour NEX DS, 63 mm
Haarukka 

Haarukka

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Joustohaarukka
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Vuosimalli2025
PyörätyyppiHybridi/Standardi/Retki
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus

-
Sopii pituudelle (cm)-
Kiekot
EtunapaShimano dynamo hub, DH-3D37, centerlock, disc, quick release
TakanapaShimano, centerlock, disc, quick release
EturengasSchwalbe Road Cruiser, Kevlarguard, reflective stripe, 47-622
TakarengasSchwalbe Road Cruiser, Kevlarguard, reflective stripe, 47-622
Renkaan mitat47-622
VanteetBGM Comp X2, disc, 32h
Voimansiirto
VaihdevivutShimano ST-EF505, 3x8-speed, STI-shifter
EtuvaihtajaShimano FD-TY601
TakavaihtajaShimano RD-M2000, Shadow
KeskiölaakeriShimano BB-UN101, BSA
KampisarjaShimano FC-TY301, 48/38/28t, with chaincover
KetjuKMC Z8
RataspakkaShimano CS-HG200-8, 12-32t
Komponentit
EtujarruShimano BR-MT200, hydraulic disc brake
Jarrulevy edessäShimano SM-RT10, 160 mm
TakajarruShimano BR-MT200, hydraulic disc brake
Jarrulevy takanaShimano SM-RT10, 160mm
OhjainlaakeriBGM Comp, threaded, semi-integrated, 1 1/8″
OhjaustankoBGM Comp, riserbar, backsweep: 33°
OhjainkannatinBGM Comp, adjustable
SatulatolppaPost Moderne PM-780E, suspension
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

24-vaihteinen (3x8)
Vaihdevipu sarjaShimano Altus
Etuvaihtajan sarja 

Etuvaihtajan sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Shimano Tourney
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Varusteet
ValotFront: Axa Compactline 20 Lux, LED, standlight / Rear: Trelock LS613 Duo Flat, LED, standlight
LokasuojatSKS, with stainless stays
SeisontatukiAtran
TavaratelineBGM Trekking alloy, integrated fender mount
Kädensijat/tankonauhatBGM Comfort, Ergo, double density, clamp version
PolkimetTrekking KS
SatulaSelle Royal
MuutChainguard: Axa Trekking Lite, Bell
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 2025
  • 28"

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-24%
Miesten polkupyörä Biorn Loke 28
590 €
447,45 €
Tarjous
SUPERDIILI
-7%
Kaupunkipyörä Tunturi RX900 Mid White/Grey/Orange
1 149 €
1 066,62 €
Voimassa niin kauan kuin varastoa riittää
Tarjous
LYÖMÄTÖN HINTA
-70%
City-hybridipyörä Bergamont Sponsor Disc Amsterdam Matt Black

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO