paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Tilaa viimeistään 18.12.2019 klo 12 ja toimitus saapuu ennen jouluaattoa*
Cube

Cube Cross Hybrid ONE 400, iridium'n'blue (2019)

ID: 857113
2 099,00 €
1 629,95 €
- 22%
Sis. Ilmainen toimitus
Mikä koko sopii minulle? | Geometria
Valitse oma runkokoko

Sinulla on ostoskorissasi valittuna toinen koko. Voit tarkistaa kokotaulukostamme sinulle sopivan koon.

Lisää toivelistaan
  • 40 000 tuotetta 600 merkkiä
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

Years of experience developing hybrid mountain bike frames have gone into the Cross Hybrid ONE. You may never intend to ride further off-road than a forest track or canal towpath, but isn't it reassuring to know that your Bosch e-bike has real go-anywhere pedigree? Cube thought so too. That's the reason you'll find features like double butted aluminium superlite tubes and a tapered head tube, for extra strength without extra weight. Schwalbe's Smart Sam tyres have the grip to cope with pretty much any surface, while the Suntour suspension fork smooths out the rough edges and the powerful Shimano MT200 hydraulic disc brakes serve up plenty of all-weather stopping power. The reliable and powerful Bosch drive unit and integrated battery are stars of the show, of course, feeding both your and the motor's power to the rear wheel via Shimano's slick gears. And, with a trapeze frame option and a wide range of sizes, every rider is covered. Hop on, take off and explore.

So neatly integrated is Bosch's motor and battery, many people won't even realise you're riding an e-bike. The clean looks are the result of Cube's engineering team's long experience of working with - and designing arround - the superb Bosch system. The fully integrated battery and motor are protected from the elements, and you don't even need to remove the battery from the frame in order to charge it. Cube has kept the Cross Hybrid ONE's centre of gravity deliberately low to provide easy, reassuring handling, while a full set of mudguard and rack mounts means you can easily add the accessories you need for daily use. Like all of Cube's bikes, this one has passed their rigorous in-house testing to ensure it exceeds all relevant safety standards as well as meeting Cube's own even tougher demands for durability and strength.

Erityispiirteet

Bosch Active Plus

Kantama

Kuinka moneen kilometriin akkuni riittää?Voinko pyöräillä 50 kilometriä yhdellä akunlatauksella, vai riittääkö jopa 120? Sähköpyöräilijälle tämä on tärkeää tietoa ja valmistajat tekevät parhaansa arvioidakseen kantaman täyteen ladatulla akulla. Käytännössä kantomatka riippuu monesta tekijästä, sen lisäksi, että itse moottorilla on luonnollisesti suuri osa virran varastoinnissa (400 tai 500 Wh). Akun käytöllä ja iällä on myös merkitystä, kuten myös ajajan painolla, pyöräilyasennolla, ajotavalla (käynnistysfrekvenssi, kadenssi) ja avustustasolla (Eco, Tour, Sport, Turbo). Viimeisinä, mutta ei vähäisimpinä reitti (ylämäki tai tasainen), tienpinta (maantie tai maasto), tuulen vastus ja jopa renkaan syvyys vaikuttavat akun kestoon. Tästä syystä on äärimmäisen vaikeaa antaa tarkkaa ja luotettavaa vastausta.
Ominaisuudet
Tyyppi
Pedelec 25km/h  
Käyttötarkoitus
sähköavusteinen hybridi-pyörä  
Rengaskoko
28"  tuuma
Paino (noin)
20.7  kg (n.)
Sallittu enimmäispaino
140  kg
Toimituksen sisältö
Sis. polkimet: kyllä  
Runko
Vaimentimen tuotemerkki: Ilman vaimenninta
Rakenne: Diamant
Materiaalityyppi: Alumiini
Muita huomioita: Aluminium superlite, comfort, fully integrated battery, double butted
Moottori
Merkki: Bosch
Malli:
Tyyppi: Keskiömoottori
Teho: 250 watti
Paristo
Malli: Bosch Power Pack
Tyyppi: litium-Ion
Energiamäärä: 400 Wh
Akun sijainti: runkoakku
Näyttö
Bosch Purion  
Laturi
Tyyppi: Bosch Compact -laturi 2A  
Akun kantama
Kantama (km): 45 -110 km
Etuhaarukka
Rakenne: Jousitushaarukka
Merkki: Suntour
Tyyppi: NEX-E25
Jousitettu haarukka
Jousto (mm): 63 mm
Vaihteisto
Vaihteiston tyyppi: Derailleur
Vaihteiden lukumäärä: 9
Merkki: Shimano
Tyyppi: Altus
Vaihdevipu
Malli: Shimano Altus  
Kampisarja
Malli: FSA
Eturatas 1: 38 hampaat
Ketjut
Malli: KMC X9  
Kasetti
Vaihteisto Hammaspyörä (hammasta): 11-34 hampaat
Malli: Shimano CS-HG200, 9-vaihteinen
Etujarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: BR-M200
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 180 mm
Takajarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: BR-M200
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 160 mm
Ohjaustanko
Rakenne: Riser
Malli: Cube Rise Trail Bar, 680 mm
Materiaali: Alumiini
Kädensijat
Cube Performance Grip  
Ohjainkannatin
Rakenne: A-head
Malli: Cube Performance Stem Pro, 31,8 mm
Materiaali: Alumiini
Ohjainlaakeri
FSA Orbit 1.5B ZS-1-R, top zero stack 1 1/8" (OD 44 mm), bottom zero stack 1 1/2" (OD 56 mm)  
Satula
Cube Active 1.1  
Satulatolppa
Rakenne: Patenttituki
Halkaisija: 27.2 mm
Tyyppi: Cube Performance Post
Materiaali: Alumiini
Etunapa
Malli: Shimano HB-TX505, QR, Centerlock  
Takanapa
Malli: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock  
Vanteet
Malli: Cube ZX20, 36-reikäinen, Levy
Materiaali: Alumiini
Eturengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 44 mm
Malli: Schwalbe Smart Sam, Active
Erityishuomiot: pistosuojaus, Reflex
Takarengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 44 mm
Malli: Schwalbe Smart Sam, Active
Erityishuomiot: pistosuojaus, Reflex
Polkimet
Cube PP MTB  
Muuta
Cube Varioclose istuinpuristin  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
857113
Arvostelu
4.3
3 arvostelu(a)
5 tähteä
1
4 tähteä
2
3 tähteä
0
2 tähteä
0
1 tähti
0
24.06.2018
Sebo
Ohut ulkonäkö
Schlanker Auftritt
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Olen osunut Cube 20%: n toimintaan - olen nähnyt Cross 400: n hieman kauemmin, koska vaimoni sai edellisen vuoden mallin viime vuonna ja molemmat (tietysti vuorotellen) ovat kiertäneet useita kilometrejä. Ikääntyneenä (50) entisessä maantiepyörässä C Amateurilla tietenkin minulla oli huomattavia varauksia e-pyörästä. Kun matkustin useammin vaimoni 400 ristillä, tuli selväksi, että tarvitsin jotain tällaista. Erittäin hyvä runkoprosessi (hinta) ja urheilullinen kehysgeometria olivat jo hyviä naisten pyörällä. Rungon korkeus 50s miesten pyörä on myös mukavuutta ja urheilullinen liikkua. Uusi akun muoto on paljon vaimompaa kuin vaimoni 2017-pyörä - ensi silmäyksellä akku on tuskin havaittavissa. Taajuusmuuttaja (Active Line Plus) on myös parantunut - se on pienempi ja sen pitäisi myös olla kevyempi. Mikä iskee minulle: Hän on hiljaisempi ja m. E. voimakas ja käyttää myös pehmeämpää. Hienoa! Ristin 400 avulla voit ajaa huippua kaarteessa - hyvin tasapainoinen ja et koskaan tunne, että jokin pyörä luiskahtuu. Shimano-hydrauliikkajarrut ovat mahtavia! Aina kaksi sormea ​​ja helppo annostella. 9-vaihteisella vaihteistolla on suurempi ketjuhihna edessä kuin vuonna 2017 (mikä on hyvä ketjupyörälle), mutta hammaspyörä ja Altus takavaihtaja ovat todella halpoja. Ensi vuonna tulee tänne päivittämään minua. Smart SAM -renkaat ovat hyviä, mutta vähän roskaa off-road-ominaisuuden takia. Lähdin välittömästi Schwalbe Maratonia vastaan, koska aion vain ajaa tiellä. Rolls hyvin. Kaiken kaikkiaan tyylikäs pyörä edulliseen hintaan. Autoni on nyt noin useammin kuin aiemmin ajateltiin.

Habe bei der Cube 20% Aktion zugeschlagen - beobachtet habe ich das Cross 400 schon etwas länger, weil meine Frau im letzten Jahr das Vorgängermodell bekommen hat und wir beide darauf (natürlich im Wechsel) ganz viele Kilometer geradelt sind. Als alternder (50) ehemaliger Rennrad C Amateur hatte ich natürlich erhebliche Vorbehalte gegenüber einem E-Bike. Als ich dann immer öfter mit dem Cross 400 von meiner Frau unterwegs war, wurde klar, dass ich soetwas auch brauche. Sehr gute Rahmenverarbeitung (bei dem Preis) und eine sportliche Rahmengeometrie waren schon bei dem Damenrad super. Das Rahmenhohe 50er Herrenrad ist ebenfalls komfortorientiert und sportlich zu bewegen. Die neue Akkuform ist wesentlich schlanker als das 2017er Bike meiner Frau - beim ersten Blick fällt der Akku kaum auf. Auch der Antrieb (Active Line Plus) hat sich verbessert - er ist kleiner und soll auch leichter sein. Was mir auffällt: Er ist leiser und m. E. kraftvoller und setzt auch weicher ein. Toll! Mit dem Cross 400 kann man super in die Kurve fahren - sehr ausgewogen und man hat nie das Gefühl, dass gleich irgendein Rad wegrutscht. Die Shimano Hydraulicbremsen sind der Hammer! Immer mit zwei Fingern und gut dosierbar. Die 9 Gänge Schaltung hat vorne ein größeres Kettenblatt als noch 2017 (das ist gut für die Kettenstrebe), aber das Ritzelpaket und das Altus Schaltwerk sind echt billig. Nächstes Jahr wird hier bei mir ein Upgrade folgen. Die Smart SAM Reifen sind gut, aber aufgrund der Geländetauglichkeit etwas rubbelig. Ich habe gleich gegen Schwalbe Marathon getaucht, weil ich nur Straße fahren werde. Rollt sehr gut. Alles in Allem ein schickes Rad zum tollen Preis. Mein Auto steht nun öfter rum, als vorher gedacht.

Arvostelu on annettu samannimiseen viime vuoden malliin, jossa on lähes sama varustelu kuin tässä mallissa.

31.05.2018
Trix
Cross Hybrid 400
Cross Hybrid 400
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

👍👍👍👍👍😀😀😀😀 Ajomatka puhdas! Hintaesitys on loistava!

👍👍👍👍👍😀😀😀😀Fahrspass pur! Preis Leistung ist top!

Arvostelu on annettu samannimiseen viime vuoden malliin, jossa on lähes sama varustelu kuin tässä mallissa.

26.04.2018
Alter
cross hybridi yksi 400
cross hybrid one 400
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Ostettiin ja tilattiin lauantaisin, se oli torstaisin. Rakentaminen helppoa ja nopeaa, kun ensimmäinen lyhyt ajaa kaikki i.O. ja myös melko hyvin säädetty. Geeliakku ja kiiltävä voima. Ensimmäisenä e-bike-kuljettajana olen innoissani täydelliseksi ja merkittävästi helpompi ajaa ECO: lla. Pyörä näyttää hyvältä ja erittäin ohut ja huomaamaton e-pyörä. Kaikki näyttää lähes filigraanilta, mutta silti erittäin jäykäksi ja vakavaksi. Näyttää olevan erittäin hyvä hinta-laatusuhde.

Samstags gekauft und bestellt, Donnerstags war es da. Aufbau leicht und schnell, nach erster kurzer Fahrt alles i.O. und auch ganz gut eingestellt. Geiler Akku und geile Kraft. Als Erst-E-Bikefahrer bin ich begeistert, selbst auf ECO vollkommen ausreichend und deutlich leichter zu fahren. Das Rad sieht toll aus und für ein E-Bike sehr schlank und unauffällig. Alles wirkt fast filigran aber ist trotzdem sehr steif und stabil. Scheint auch ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis zu haben.

Arvostelu on annettu samannimiseen viime vuoden malliin, jossa on lähes sama varustelu kuin tässä mallissa.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes