paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

CUBE Summer Sale - Vihdoinkin alennusta CUBE:stä! | JOPA 20% ALENNUS
Continental

Continental GrandPrix 5000 Folding Tyre 28x1,00", black/black skin (2019)

ID: 908007
61,95 €
42,95 €
- 30%
Ei sis. toimituskuluja
Ole hyvä ja valitse renkaan leveys
Lisää toivelistaan
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
  • 40 000 tuotetta 500 merkkiä
Tuotetiedot

Rengas tuomaan vauhtia, mukavuutta ja pitoa monenlaiselle tienpinnalle

Continentalin äärimmäisen laadukas ja monipuolinen GrandPrix 5000 on kehitelty päivitys jo menestyksekkäästä 4000 S II:sta. Kehittynyt ja tunnettu Black Chili-yhdiste tekee renkaista alhaisella vierintävastuksella rullaavat, kestävät ja parantaa pitoa märällä teinpinnalla, Lazer Grip kuvioinnin pitäen huolen, etteivät renkaasi lähde luisumaan nopeissa käännöksissä.

GrandPrix 5000 tekevät ajostasi myös mukavampaa, vaientaen tärskyiltä. Näin vietät mielelläsi satulassa pidempää päivää, vaimennus säästäen paikkojasi.

Renkaat ovat myös Vectran Breaker-kudoksella varustettu. Tämä synteettinen high-tech-kudos on hyvin kestävää ja tarjoaa tehokasta pistosuojaa.

Lisätietoja

  • 12% better rolling resistance
  • 20% better puncture protection
  • 10 g lighter (25-622) than the GP 4000 S II
  • Increased curve grip at the shoulder area due to the lasered micro-profile structure
Ominaisuudet
Käyttötarkoitus
Maantie  
Soveltuu sähköpyörään
ei valmistajan suosituksia  
Rengaskoko
28"  tuuma
Paino
220  g
Rengas
Renkaankoko ERTRO (leveys x halkaisija): 25 - 622 mm
Rakenne: Taitettava rengas
Paine, bar: 6.5-8.5 bar
Malli: Vectran Breaker
Kumisekoite: Black Chili
Paksu karkassikudos: 330
Toimituksen laajuus (määrä)
Itsenäinen  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
908007
Arvostelu
3.3
3 arvostelu(a)
5 tähteä
0
4 tähteä
1
3 tähteä
2
2 tähteä
0
1 tähti
0
16.08.2019
Hans
GP 5000
GP 5000
Automaattinen käännös ruotsista Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Vaikea asentaa, koska reuna on paljon jäykempi kuin 4000S. Helppo puristaa letku. Aja noin 50 mailia heille ja rullaa erittäin kevyeltä ja pehmeältä.

Svår att montera då kanten är betydligt styvare än 4000S. Lätt att klämma slangen. Åkt ca 50 mil på dem och rullar väldigt lätt och mjukt.

28.07.2019
Joachim
Renkaiden asentaminen ei ole helppoa!
Montage der Reifen ist nicht einfach!
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Normaalille tierenkaalle (letkulla) en yleensä tarvitse mitään tai vain rengasvipua. Leg Conti Tubless on täysin erilainen! DT-Swiss Alufelgessä tämä merkitsee voimaa ja taitoja pyörällä. Carbonlaufradillani ei ollut mahdollista tuoda rengasta vanteen yli! Toinen puoli oli siinä, mutta toista puolta ei ollut mahdollista saada vanteen yli. Koska olen jo ajonnut jonkin aikaa, huomasin, että puretut renkaat (jotka olivat jo olleet pyörässä jo pitkään) voitiin jälleen asentaa paljon helpommin. Siksi rengas, jonka letku on asennettu vanhaan alumiinivanteeseen ja rengas enimmäisarvoon. paisutettu sallittu paine. Päivän jälkeen vanhalla pyörällä aloitin toisen kokeen hiilirenkaalla. Tällä kertaa se meni (3 rengasvivulla! 2 x Schwalbe + 1 kerran Bontrager). Kuka haluaa nostaa tämän renkaan hiilellä, sen pitäisi olla hyvin vakuuttunut Tublessista. Minä olen sen jälkeen, kun renkaassa on iso reikä, jossa on kaksi reikää, mutta rengas ei räjähtää, mutta hidas ilmavuoto hätäpysähdyksen jälkeen). En voi sanoa mitään muista ominaisuuksista. Ainakin minulla on peto koskaan pyörällä.

Für normale Rennradfaltreifen (mit Schlauch) benötige ich meist keinen, oder nur einen Reifenheber. Bein Conti Tubless ist das völlig anders! Auf eine DT-Swiss Alufelge geht dieser mit Kraft und Geschick auf das Laufrad. Bei meinem Carbonlaufrad war es nicht möglich den Reifen über die Felge zu bringen! Eine Seite war drauf, aber die zweite Seite noch über die Felge zu bringen war nicht möglich. Da ich schon länger tubless fahre, so ist mir aufgefallen, dass demontierte Reifen (die schon länger auf dem Laufrad waren) sich deutlich leichter wieder montieren ließen. Daher habe ich den Reifen mit Schlauch auf eine alte Alufelge montiert und den Reifen auf max. zulässigen Druck aufgepumpt. Nach einem Tag auf dem alten Laufrad habe ich einen zweiten Versuch auf der Carbonfelge gestartet. Diesmal ging es (mit 3 Reifenhebern ! 2 x Schwalbe + 1 mal Bontrager). Wer diesen Reifen auf Carbon aufziehen will, der sollte schon sehr von Tubless überzeugt sein. Ich bin es, nach einem großen Nagel im Reifen mit gleich zwei Löchern , aber keinem Reifenplatzer, sondern langsamen Luftaustritt nach dem Nothalt). Über die weitern Qualitäten kann ich noch nichts sagen. Zumindest habe ich das Biest schon mal auf dem Laufrad.

13.07.2019
Jørn
Liian kapea
For smal
Automaattinen käännös norjasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Nämä GP 5000 25 mm olivat 24 mm. Sama kuin vanha GP 4000, 23 mm. Joten täällä minusta tuntuu hyvältä ainakin 1 mm Conti. 2 mm, jos ne olisivat olleet 1 mm leveämpiä kuin määritelty 25 mm. Lue verkosta, että niiden tulisi olla 26 mm. Joten se ei ole totta. Muuten he toimivat hyvin

Disse GP 5000 25mm var 24mm. Det samme som mine gamle GP 4000 i 23mm. Så her føler jeg meg lurt for minst 1mm av Conti. 2mm hvis de hadde vært 1mm bredere enn oppgitte 25mm. Leste på nett at de skulle være 26mm. Det stemmer altså ikke. Ellers fungerte de bra


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes