paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Huippumerkkien pyöräuutuudet - Ekat 2021 mallit ovat saapuneet

Palautukset ja hyvitykset


Miten tulostan palautusetiketin?

Palauttaminen on helppoa, näin toimit:

Miten tulostan palautusetiketin?

  1. Pakkaa palautettava tuote huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen toimituspakettiin.
  2. Pakkaa myös täytetty palautuslomake pakettiin.
  3. Tulosta palautusetiketti täältä ja liimaa se palautettavan laatikon päälle. Älä kuitenkaan liimaa palautustarraa tuotteeseen kuuluvan pakkauksen pintaan.

Käytäthän palautusetikettiä luodessasi tilausnumeroasi

Polkupyörät ja isokokoiset tuotteet

Polkupyörien ja isokokoisten tuotteiden palautukset noudetaan kotoa, ettei asiakkaalle koidu palautuksesta tarpeetonta harmia. Ota kirjallisesti yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta. Selvitä lomakkeessa mikä tuote halutaan palauttaa ja mikä on palautuksen syy. Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostitse.

Mitä tapahtuu, kun en haluakaan tilattua tuotetta tai se ei sovi?

Sinulla on laillinen palautusoikeus lähes kaikkiin tuotteisiin. Ainoastaan alus- ja uima-asuilla ei ole palautusoikeutta. Meillä ei ole vaihtomahdollisuutta. Halutessasi esimerkiksi tuotteesta toisen värin tai koon, tulee sinun palauttaa vanha tilaus ja tehdä uusi tilaus.

Miten palautus tapahtuu?

Voit itse tulostaa tarvittavan palautusetiketin. Anna tässä lomakkeessa vain tilausnumerosi sekä postinumerosi ja klikkaa "tilaa palautusetiketti" -painiketta. Seuraa tulostettavan palautusetiketin ohjeita. Muista myös täyttää palautuslomake, jonka olet saanut tilauksesi yhteydessä.

Lähetä palautuslomake yhdessä palauttamasi tuotteen kanssa. Huomaa, että jos palautuslomake puuttuu tai jos lomakkeesta puuttuu tietoja tai sitä ei ole täytetty, saattaa palautuksesi käsittelyssä kestää huomattavasti kauemmin. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Kun palautettava tuote saapuu logistiikkakeskukseemme, se käsitellään antamasi tietojen mukaan.

Kun jätät paketin toimipisteeseen, pidä huoli, että saat palautuksesta kuitin. Kuitin avulla voimme paremmin jäljittää lähetyksen, mikäli se häviää matkan aikana.

Huomioithan, että kyseinen prosessi voi kestää kaksi viikkoa. Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Laskusi tulee erillisenä sähköpostina suoraan Klarnalta.

Miten voin palauttaa useampia tuotteita?

Voit yhtä hyvin palauttaa useampia tuotteita kuin vain yhden tuotteen. Huomioithan, että täytät palautuslomakkeen jokaisesta tuotteesta, jotka aiot palauttaa.

Voiko vaatteita palauttaa, mikäli ne eivät sovi?

Kaikkiin käyttämättömiin vaatteisiin, poislukien alusvaatteet ja uima-asut, pätee sama palautusoikeus kuin muihinkin tuotteisiin.&nbs

Voiko CD- tai DVD-levyja palauttaa?

Voit palauttaa tai vaihtaa CD:n, DVD:n tai Blu-ray:n 14 päivän kuluessa ostopäivästä, jos muovinen suoja ja sinetti ovat ehjiä. Muuten emme valitettavasti voi ottaa tuotteita takaisin.

30 päivän palautusoikeus

Laillisen palautusoikeuden lisäksi Bikester on laajentanut palautusoikeutta 30 päivään. Näiden aikana voit ilmaiseksi palauttaa tilatut tuotteet meille. Huomaa, että voimme ainoastaan ottaa takaisin käyttämättömiä tuotteita. Ethän poista mitään tarroja tai käytä tuotetta niin, että se likaantuu. Tuotteessa ei saa näkyä merkkejä käytöstä.

Kuinka kauan takuu on voimassa?

Takuuaika on 24 kuukautta ja alkaa, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet kulumisesta tai huolimattomasta käsittelystä. Huomio joidenkin pyörien runkojen pidemmät takuuajat.

Takuu- ja reklamaatioasioissa sekä isompien tuotteiden palautuksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten takuuasioissa toimitaan?

Takuuasioissa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalveluhenkilökuntamme kanssa voit sopia sinulle sopivan tavan hoitaa palautus ja takuuseen liittyvät seikat. Mikäli tuote tulee lähettää takaisin, lähetämme luonnollisesti siihen tarvittavan palautusetiketin.

Jos haluat palauttaa isokokoisen tuotteen, esimerkiksi polkupyörän, se noudetaan sinulta kodista. Mikäli pyörään tulee tehdä korjaustöitä, voit sopia asiasta asiakaspalvelun kanssa ja teetättää korjaukset lähelläsi olevassa pyöräliikkeessä. Näistä toimenpiteistä tulee kuitenkin aina sopia etukäteen asiakaspalvelun kanssa.

Polkupyörän tilaajalle: Ammattitaitoiset asentajamme tarkistavat ja suorittavat viimeiset asennukset kaikkiin pyöriin, jotka lähetämme varastostamme. Pyörän vastaanottamisen jälkeen asiakkaan tarvitsee vain kiinnittää etupyörä, polkimet ja asettaa ohjaustanko oikeaan asentoon. Viimeiset asennukset ovat helppo kenen tahansa suorittaa ja toimitamme luonnollisesti mukana myös tarvittavat työkalut.  

Mistä voin saada apua teknisiin kysymyksiin?

Teknisissä kysymyksissä voit saada apua asiakaspalvelumme asiantuntijoilta. Tietokoneeseen ja selaimeen liittyviin kysymyksiin saatat löytää vastauksia teknisiä ohjeita -osiostamme.

Käytä asiakaspalvelumme yhteydenottolomaketta saadaksesi palvelua mahdollisimman pian. Anna puhelinnumerosi, jotta voimme tarvittaessa soittaa.


Onko sinulla kysyttävää?
Pyydämme sinua ystävällisesti lähettämään pyyntösi yhteydenottolomakkeemme avulla tai käymällä "Usein kysytyt kysymykset" - osiossamme.
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 5 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes