paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Kauden päätös-ale - Yli 1000 pyörää | Jopa -40% ale
Winora

Winora Sinus Tria 10 Miehet, black matte (2019)

ID: 985811
2 699,00 €
2 293,99 €
- 15%
Sis. Ilmainen toimitus
Mikä koko sopii minulle?
Valitse oma runkokoko

Sinulla on ostoskorissasi valittuna toinen koko. Voit tarkistaa kokotaulukostamme sinulle sopivan koon.

Lisää toivelistaan
  • 40 000 tuotetta 500 merkkiä
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

The CO2 balance of e-bikes must also take into account the emissions generated during the manufacture and disposal of the battery. The good news is that they are already balanced after about 100 kilometres of travel by electric bicycle instead of by car. And if the bike is as comfortable and comfortable as the Sinus Tria models with their high-quality 6061 aluminium frame, Shimano derailleur gears and hydraulic brakes, even headwinds and climbs will not harm you.

Erityispiirteet

Kantama

Kuinka moneen kilometriin akkuni riittää?Voinko pyöräillä 50 kilometriä yhdellä akunlatauksella, vai riittääkö jopa 120? Sähköpyöräilijälle tämä on tärkeää tietoa ja valmistajat tekevät parhaansa arvioidakseen kantaman täyteen ladatulla akulla. Käytännössä kantomatka riippuu monesta tekijästä, sen lisäksi, että itse moottorilla on luonnollisesti suuri osa virran varastoinnissa (400 tai 500 Wh). Akun käytöllä ja iällä on myös merkitystä, kuten myös ajajan painolla, pyöräilyasennolla, ajotavalla (käynnistysfrekvenssi, kadenssi) ja avustustasolla (Eco, Tour, Sport, Turbo). Viimeisinä, mutta ei vähäisimpinä reitti (ylämäki tai tasainen), tienpinta (maantie tai maasto), tuulen vastus ja jopa renkaan syvyys vaikuttavat akun kestoon. Tästä syystä on äärimmäisen vaikeaa antaa tarkkaa ja luotettavaa vastausta.
Ominaisuudet
Tyyppi
Pedelec 25km/h  
Käyttötarkoitus
sähköavusteinen retkipyörä, sähköavusteinen kaupunkipyörä
Rengaskoko
28"  tuuma
Vaihteiden kokonaismäärä
10  
Paino (noin)
24.7  kg
Sallittu enimmäispaino
130  kg
Toimituksen sisältö
Sis. polkimet: kyllä  
Runko
Vaimentimen tuotemerkki: Ilman vaimenninta
Rakenne: Diamant
Materiaalityyppi: Alumiini
Muita huomioita: Tapered Head Tube
Moottori
Merkki: Bosch
Malli: Performance
Tyyppi: Keskiömoottori
Teho: 250 watti
Paristo
Malli: Bosch Power Pack
Tyyppi: litium-Ion
Energiamäärä: 500 Wh
Akun sijainti: runkoakku
Näyttö
Bosch Intuvia  
Laturi
Tyyppi: Bosch pikalaturi 4A  
Akun kantama
Kantama (km): 50 -110 km
Etuhaarukka
Rakenne: Jousitushaarukka
Merkki: Suntour
Tyyppi: NEX E25-HLO Lockout, steel spring, steel shaft 1 1/8" - 1 1/2" tapered
Jousitettu haarukka
Jousto (mm): 50 mm
Vaihteisto
Vaihteiston tyyppi: Derailleur
Vaihteiden lukumäärä: 10
Merkki: Shimano
Tyyppi: Deore
Vaihdevipu
Malli: Shimano T445  
Kampisarja
Malli: Stahl
Eturatas 1: 18 hampaat
Ketjut
Malli: KMC  
Kasetti
Vaihteisto Hammaspyörä (hammasta): 11-36 hampaat
Malli: Shimano HG50
Etujarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: M445
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 160 mm
Takajarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: M445
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 160 mm
Jarrukahva
Malli: Shimano T445  
Ohjaustanko
Malli: Ergobar, oversize 640 mm
Materiaali: Alumiini
Kädensijat
XLC Comfort bo3 rannetuella  
Ohjainkannatin
Malli: 31,8 mm
Materiaali: Alumiini
Säädettävä kulma: kyllä
Ohjainlaakeri
A-Head Tapered Kuulalaakeri  
Satula
Selle Royal Viento  
Satulatolppa
Rakenne: Patenttituki
Halkaisija: 31.6 mm
Tyyppi: sprung
Materiaali: Alumiini
Etunapa
Malli: Aluminium hub  
Takanapa
Malli: Aluminium hub  
Pinnat
Sapim-nahka, musta  
Eturengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 42 mm
Malli: Schwalbe Road Cruiser
Erityishuomiot: Reflex
Takarengas
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Renkaanleveys: 42 mm
Malli: Schwalbe Road Cruiser
Erityishuomiot: Reflex
Polkimet
VP E461 heijastimella, Alumiini  
Tavarateline
Merkki: Racktime
Yksityiskohdat: RT-336, SnapIt
Seisontatuki
Rakenne: takaseisontatuki  
Lokasuojat
Materiaali: muovi  
Dynamo
Rakenne: akkukäyttöinen, yhdistettävissä moottorin akkuun  
Etuvalo
Malli: Busch & Müller Upp, 30 lux  
Takavalo
Malli: AXA Blueline  
Sukupuoli
miesten
vuosimalli
2019
Tuotenro
985811
Arvostelu
3
1 arvostelu(a)
5 tähteä
0
4 tähteä
0
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
15.07.2019
Bounioux ( France)
TRIA 10
TRIA 10
Automaattinen käännös ranskasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Ostin tria 10: n maaliskuussa 2018 (18 kuukautta) ja ajoin paljon (4200 km) tiellä ja erityisesti metsäteillä (Sologne), joten minulla on melko hyvä idea pyöräilyyn. Ensinnäkin erittäin nopeasti esiintyi pieniä muovin haurausongelmia (niittin kiinnittämä etupilari, joka on korvattava ruuvilla / mutterilla ja avaamalla tämän lokasuojan kiinnikkeet ennen kuin hän on kiinnitettävä tarttuvalla telalla. Rapa on hieman hauras, minkä vuoksi sen kiinnitysosan ruuvi ja rikkoutunut satula oli tehtävä uudelleen. Ketju voi olla hiukan hauras, koska pyörää tarkistava mekaanikko on vaihtanut sen Muilta osin kaikki toimii hyvin, pyörä on mukava (istuinpylvään ja haarukan hyvät jousitukset), reagoiva, moottori myös erittäin voimakas jarru. Autonomia käyttöolosuhteiden ja minun Paino (85 kg) on ilman 85/95 km: n hätää kaikilla anteliaisilla tavoilla (turbo, urheilu, retkeily, kaiku), paitsi kylmällä säällä tai mikä vaikuttaa vähemmän hyvältä Tarvittavan akun suojaus. Olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen tähän valintaan alkuperäiset renkaat renkaille, jotka kestävät lävistyksiä, koska lävistin kerran edessä, korjaus, jonka pystyin tekemään itse, oli helppoa. Winora ei ole kovin reagoiva pyöränsä muovitarvikkeisiin tehtyihin huomautuksiin, jotka ovat mielestäni hieman hauraita. Ne vastasivat enemmän opasta, joka puuttui ostaessaan. Lopuksi on varmistettava, että on teknikko, joka pystyy tekemään muutoksen välittömässä ympäristössään. Lisäsin henkilökohtaisesti toisen lukon ja kiinnitin pyörän kahdeksi ensimmäiseksi vuodeksi. Tässä on kokemukseni winoran Tria 10: stä.

J'ai acheté un tria 10 en mars 2018 ( 18 mois ) et j'ai beaucoup roulé avec ( 4200 km) sur route et surtout en chemin forestier ( Sologne) donc j'ai une assez bonne idée du vélo . Tout d'abord très rapidement il y a eu des petits problèmes de fragilité de ce qui est plastique ( garde boue avant fixé ar un rivet qu'il faut remplacer par vis/ecrou et déblocage des attaches de ce garde-boue avant qu'il faut fixer avec un rouleau adhésif . La béquille un peu fragile dont il a fallut refaire le pas de vis de sa fixation arrière et la selle qui a cassée . La chaine peut être un peu fragile puisque le mécano qui révise le vélo l'a changé deux fois . Pour le reste tout fonctionne très bien , le vélo est confortable ( bonnes suspensions de la tige de selle et de la fourche), réactif ,le moteur très puissant les freins aussi . L'autonomie pour les conditions d'utilisation et mon poids ( 85kg) est sans aucun soucis de 85/95 km en s'aidant de tous les modes ( turbo, sport, touring, écho ) de façon généreuse , sauf par temps froids ou cela semble moins bon . Protection de la batterie nécessaire . Dans l'ensemble je suis satisfait de ce choix , j'ai changé les pneus d'origine pour des pneus plus résistants aux crevaisons , car j'ai crevé une fois à l'avant, la réparation que j'ai pu fair moi même a été aisée . Winora n'est pas très réactif aux remarques faites sur les accessoires plastiques de ses vélo que je trouve un peu fragiles , ils ont été plus réactif pour la notice d'emploi qui manquait lors de l'achat . Enfin il faut s'assurer qu'il y a un technicien qui peut faire la révision dans son environnement proche . J'ai personnellement ajouté un deuxième antivol et ai assuré le vélo pour les deux premières années . Voila mon expérience avec le Tria 10 de chez winora .


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes